XXL Nutrition

Stelling Beginner met vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mergimoz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
63kg
Ik ben net begonnen te trainen, ik ben 17j 1.75m en ik weeg nu 64kg. Mijn doel is om eigenlijk tegen eind juni een goed resultaat te krijgen: hiermee bedoel ik tot rond de 75kg komen te staan. Mijn vraag was hoe ik dit het best zou kunnen bereiken. Ik sta open om eventuele versnellingsmiddelen te proberen. Alvast bedankt !

Trouwens, ik wordt aangeraden door verscheidene mensen om te beginnen met 'oxymetholon pillen' maar weet eigenlijk niet zo goed of ik hier mee moet beginnen aangezien ik niet echt veel ervaring heb.

inb4 kom maar terug als je 21 bent
als je je voeding op orde hebt
als je een aantal jaartjes getraind hebt
...

Ik hoop dat dit een troll is.

Wat hebben ze je al aangeraden om te gebruiken van AAS?

• Topic Starter Topic Starter
Wrm zou dit een troll zijn? Mag ik geen vrage stelle fzo

Of je bent een troll of je bent een idioot..

In plaats van zo commentaren als "troll" te zetten, vertel hem waarom het niet goed is en wat hij wel als alternatief kan doen.
Very helpfull people.

Ik vroeg om nuttige informatie, als je niets beters te zeggen hebt dan dat ik een 'troll' ben of weetk wa gelieve dan gwn ni te reageren

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 18:14 ----------

In plaats van zo commentaren als "troll" te zetten, vertel hem waarom het niet goed is en wat hij wel als alternatief kan doen.
Very helpfull people.

Eindelijk een serieus iemand.. Hetgene wa ze me hebben aangeraden om snel nuttige kilo's bij tekomen was 'oxymetholon pillen' maar ik weet niet goed wat hier de risico's van zijn, enz. Dus kben nog wat aan het twijfelen

je wilt in juni al resultaat zien? Wat bedoel je met resultaat?
Je zal echt geen beest worden in die periode, als je voeding, training en rust op orde zijn zie je wel wat verschil. Een lichaam bouwen duurt jaren, begin met inlezen en maak een voedingsschema+trainingsschema. AAS daar ben je ten eerste te jong voor en je hebt dit ook nog lang niet nodig. Naturel valt er nog een hoop uit te halen. Naast dit heeft AAS geen zin indien je niet weet hoe te trainen + eten

Je krijgt er naturel nog genoeg uit mits een goed trainingsschema en voedingsschema!
Hou je strikt aan je schema en je boekt ook snel resultaat zonder de AAS.
En oxy-anadrol google het even en je weet dat het een zeer sterk AAS is dat normaal voor gevorderde BB gebruikt word.
Over je leeftijd spreek ik me niet uit want de meeste personen -18 nemen tegewoordig wel al AAS om snellere resultaten te boeken.

je wilt in juni al resultaat zien? Wat bedoel je met resultaat?
Je zal echt geen beest worden in die periode, als je voeding, training en rust op orde zijn zie je wel wat verschil. Een lichaam bouwen duurt jaren, begin met inlezen en maak een voedingsschema+trainingsschema. AAS daar ben je ten eerste te jong voor en je hebt dit ook nog lang niet nodig. Naturel valt er nog een hoop uit te halen. Naast dit heeft AAS geen zin indien je niet weet hoe te trainen + eten

Met resultaat bedoel ik niet echt meteen een bodybuilder fzo te worden, want ik weet dat dat niet haalbaar is maar het is ook niet echt wat ik wil bereiken. Met resultaat bedoelde ik meer gwn klein beetje volume krijgen maar voornamelijk mooi afgelijnd te zijn, met dit zou ik al blij zijn. Mijn trainingsschema is redelijk goed in orde, aangezien ik deze heb doorgekregen van een profesionele bodybuilder. Het voedingsschema is nog niet echt wat het moet zijn, maar hier ga ik zo snel mogelijk verandering in brengen

Met oxy ga je sowieso niet mooi 'afgelijnd' zijn. Maar wordt je een lekkere vocht bol.

Beter wacht je nog minimaal 3 jaar voor je er aan begint. Je lichaam is nog in groei. Ga je aas gebruiken gooi je een hoop in je lichaam overhoop. Met alle gevolgen van dien.
Goed eten, niet teveel troep, maar 'goed' eten.
Door trainen tot je minimaal 20 bent, liefst 21, en kom dan hier met een voorstel.
Dan krijg je wel hulp, nu niet.

Dus aangezien de commentaar dat ik hier krijg zou ik het nu best bij naturel trainen laten?

Dus aangezien de commentaar dat ik hier krijg zou ik het nu best bij naturel trainen laten?

eb6.jpg - 246695

Idd, je bent nog te zoiezo nog te jong.
Je bent nog in de groei en nu al gebruiken zou je het risico lopen dat je groei gestopt worden.

Je hebt daarbij ook nog geen echte trainings ervaring daar je zegt dat je pas begint. Spieren worden sneller sterker als pezen dus je loopt het risico op blessure's.

Daarbij is je eigen hormoonhuishouding op die leeftijd al hoog en je hebt nu nog het voordeel dat je in het begin juist snel groeit.
Zonde om dit te verspillen.

Als je echt serieus wil beginnen lees dan vooral in de voedingssectie en in de trainings sectie.
Daar heb je veel meer aan, succes!

Idd, je bent nog te zoiezo nog te jong.
Je bent nog in de groei en nu al gebruiken zou je het risico lopen dat je groei gestopt worden.

Je hebt daarbij ook nog geen echte trainings ervaring daar je zegt dat je pas begint. Spieren worden sneller sterker als pezen dus je loopt het risico op blessure's.

Daarbij is je eigen hormoonhuishouding op die leeftijd al hoog en je hebt nu nog het voordeel dat je in het begin juist snel groeit.
Zonde om dit te verspillen.

Als je echt serieus wil beginnen lees dan vooral in de voedingssectie en in de trainings sectie.
Daar heb je veel meer aan, succes!

+1 advies van AVG opvolgen&goede diëet,knallen in de gym en goede nachtrust..succ6 kerel

als je gewoon wat meer volume wil en aflijning is kuren ook gewoon nooit nodig...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven