Fitness Seller

Beginner, tips?

1337Kryptiiq

Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
59kg
Hallo,

Ik ben Danny, 14 jaar en zou graag een '' gespierd lichaam '' willen hebben.
Ik had last gesproken met een andere jongen, die is van zijn 14e begonnen en is nu 16. Hij lijkt nu wel op een Tank!
Ik ben 1.75 groot/(klein) en weeg ongeveer 65. Mijn vetpercentage weet ik niet.
Ik heb mij reeds aangemeld bij een fitness centrum, heb een schema gekregen maar ik merk niet echt dat het al groeit zegmaar.
Heeft iemand tips, of truckjes hoe je sneller gespierder kan worden?
Of heeft iemand zelfs een schema ie ik mischien kan doen? Én voor thuis?
Ik zou graag mijn Schouders, Buikspieren, Borstspieren, Triceps en Biceps willen trainen. Ik denk dat ik vanaf nu 3x per week ga trainen

Mijn voedings schema

07:00: Havermouth met proteine poeder

10:15: 3 stukken brood met kaas

12:30: 3 stukken brood met kaas

16:15: Fruit

18:00: Avondeten.

Hopelijk hebben jullie tips voor deze beginner :p

Laatst bewerkt:
Kaas is volgens mij toch niet goed?? Zit veel vet in, ik eet dat bijna nooit.

verwacht niet dat je onmiddelijk een beer wordt als je gaat gaan trainen. slapen eten trainen is de boodschap. ook zou je best gewoon alle spiergroepen trainen, dus ook rug en benen. En je voeding trekt ook op niks, je moet veel meer eten als je wilt groeien. Drink bv nog een halve liter melk bij je onbijt, eet wat boterhammen met pindakaas, een kipfilet, tonijn,... verdeel dit allemaal over je dag zodat je genoeg eiwitten binnenkrijgt. ook kun je voor het slapengaan nog 500g kwark eten(trage eiwitten voor in de nacht)

Train ook je benen en rug, alles gewoon trainen.
Enne ETEN ETEN ETEN de hele dag door.
Kijk eens bij Sticky's want daar staat alles in.

En proteine poeder hoef je nu nog niet te gebruiken, in het begin gaat het toch retesnel.

Probeer om de 2.5 uur te eten en elke maaltijd eiwit binnen te krijgen.

Kaas is volgens mij toch niet goed?? Zit veel vet in, ik eet dat bijna nooit.
20+ kaas past goed in een voedingsschema hoor, 30+ ook wel zolang het maar in je macro's past. Als beginner met zo'n laag gewicht en vp% gaat het weinig uitmaken.

• Topic Starter Topic Starter
..

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 22:01 ----------

verwacht niet dat je onmiddelijk een beer wordt als je gaat gaan trainen. slapen eten trainen is de boodschap. ook zou je best gewoon alle spiergroepen trainen, dus ook rug en benen. En je voeding trekt ook op niks, je moet veel meer eten als je wilt groeien. Drink bv nog een halve liter melk bij je onbijt, eet wat boterhammen met pindakaas, een kipfilet, tonijn,... verdeel dit allemaal over je dag zodat je genoeg eiwitten binnenkrijgt. ook kun je voor het slapengaan nog 500g kwark eten(trage eiwitten voor in de nacht)

Als je veel eet, word je daar dan niet dik van? Ik eet Smorgens bijvoorbeeld havemouth met proteine poeder, voor meer eiwit. Op school ongeveer 6 stukken brood met pindakaas en een ontbijt koek, als ik thuis kom eet ik nog wat fruit en avondeten en daar houd 't mee op. Is dat genoeg? Moet ik meer eten? EN áls ik meer eet, word ik daar dan niet dik van?
En de trainingschema die ik heb gekregen van het fitness centrum, zal ik daar door mee gaan? Krijg ik dar later resultaat van, ookal is het een raar schema?
En hoelang zal het ongeveer duren voordat ik een beetje resultaat begin te krijgen?

Terug
Naar boven