Fitness Seller

Beginner

Zatoshi

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
22%
Hallo allemaal,

Mijn naam is Zatoshi. Ik ben een 22 jarige student uit Groningen. Ik ben nieuw hier, en nieuw in de bodybuilding.
Het was een paar weken geleden dat ik me voor het laatst ging meten, dus ik heb een beetje geschat. Ik weeg 80kg, ben 1,78cm lang en heb een vetpercentage van ong. 22%.

Mijn levenstijl ziet er nogal droevig, eenzijdig en grofweg kansloos uit. Ik eet, slaap en beweeg onregelmatig. Eigenlijk doe ik haast niet aan bewegen. Ik ben altijd een sportive type geweest die graag aan sport deed, maar de laatste 2-3 jaren heb ik me nogal laten gaan.

Door verkeerde gewoontes en levensstijl, ben ik in een soort vicieuze cirkel beland waarin ik grofweg geenene f*ck uitvoer. Door onregelmatig te eten en onregelmatig te slapen, heb ik gezondheidsproblemen gekregen. Ik wil dit heel graag veranderen. Ik wil regelmaat in mijn dagelijkse leven brengen en gewoon mijn leven veranderen. Zodat ik iedere dag progressie toon in mijn leven.

Waarom ik voor bodybuilding koos, is omdat ik van deze sport hou. Het brengt je naast fitheid, discipline en kennis bij.
En natuurlijk wil ik graag aan mijn gezondheid werken (logish), maar vooral omdat ik graag mijn spieren wil ontwikkelen.
Ik ben niet van plan om meteen Schwarzenegger te worden, maar om een beter en gezonder uitziende lichaam te krijgen.

Ik ben eerder van plan geweest om aan bodybuilden te doen, ben zelfs 2 volle jaren lid geweest van Fit4Free, maar de enige keren dat ik er kwam was toen ik me in en uitschreef.

Ik ben nu vastbesloten om het dit keer goed aan te pakken. Met veel motivatie, vastberadenheid en een doel, wil ik graag aan bodybuilding doen.

Ik sta open voor jullie adviesen, tips, verhalen e.d.
Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite, Zatoshi.

P.S. Hieronder enkele fotos van hoe ik er nu uitzie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik kan niet echt een vraag ontdekken in dit topic