XXL Nutrition

Beginner

VEEL LEESPLEZIER!!

en succes met gezond en veel eten, en een trainingsschema maken.

• Topic Starter Topic Starter
Veeel lezen hier, vooral sticky's!

p.s. lekker buikje:P

Ik kan niet echt een vraag ontdekken in dit topic

heb je de sticky's al gelezen?

Bedankt allemaal, ik zal alles doornemen!! Buik is al iets minder:P

ik herken de lijnen van je torso. haha. :o

een bekend verhaal en een bekend probleem.

het enige wat ik/wij je mee kunnen geven is toewijding, inzet, en vooral doorzettingsvermogen.
dat kun je niet leren, dat heb je in je.

probeer zoals altijd kinderlijk eenvoudig, als enig comment vaak ook, wordt omschreven, de beginselen/de basis te lezen.
wat moet ik doen.

basis schema opstellen qua voeding en training/cardio.

voor de rest buik en oksels scheren en knallen met dat ijzer!

veel succes man.:D

Haha, ja ik ben best wel een behaarde aap maar daar komt wel in verandering XD

Welkom! :)

Ga zoals wordt gezegd als eerste de stickies lezen. Deze zijn op dit moment je beste vrienden!

Als je dan je basiskennis hebt verrijkt aan de hand van de stickies en posts op deze forum kun je, nadat je netjes je voedingsschema en trainingsschema hebt vastgesteld, keihard knallen!

Het vergt in eerste instantie wel heel véél discipline! Maar nu je jezelf hebt aangezet om je verhaal hier te posten zegt al genoeg over je houding en inzet voor bodybuilding.

Uiteindelijk zal, mits je doorzet, een nieuw én gezond levensstijl vormen met veel plezier!

De rest volgt vanzelf ;)

Succes jonge!

Thnx machete!

alle stickies lezen, komt goed ;)

Goed verhaal... tot ik weer deze dooddoener las:

Zoals Schwarzenegger zul je nooit worden. De kans dat je zelfs ook maar een beetje in de buurt gaat komen is marginaal.

Snap niet hoe al die ventjes het in hun hoofd halen dat je na een paar maandjes krachttraining opeens een Mr. Olympia-waardig lichaam hebt. :rolleyes: Ook voor een beach boy lichaam moet je hard trainen en voordat je zoiets bereikt hebt zul je ook al minstens anderhalf jaar verder zijn.

Haha maar is wel een streeffysiek!

Maar die kans is er dus wél!!

:D

altijd dingen positief blijven bekijken ;)

maar succes trainen, de belangrijkste adviezen zijn hierboven al gegeven, lezen lezen lezen, vreten vreten vreten, trainen trainen trainen, nog meer vreten, en dan slapen :)

Bedankt voor de tips brah

Hoe gaat met de progressie TS? Al wat vooruitgang of zit je nog steeds in een vicieuze cirkel?

flinke gut, is die al weggewerkt inderdaad?

Ik ben er mee bezig, thanx :D

Ja, gewoon een goed trainingschema voor jezelf opmaken met na elke Krachttraining een halfuurtje cardio.. Lees stickies over voeding, maak daar ook een schematje van voor elke dag en gewoon beginnen knallen en ervoor gaan.
Je zult zien, in 3 maanden zal je al een verschil zien!

Zeker weten ben erg gemotiveerd jongens!

Waar train je in Groningen? Ik zit zelf bij Kelderwerk

Binnenkort ACLO

training,training en nog eens training

Zal ik doen!

Al wat vooruitgang geboekt?

Terug
Naar boven