AndroidHealthClinic

Beginner

Nick Moortgat

Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
63kg
Vetpercentage
5%
goeiedag, ik zou willen beginnen met een kuur omdat ik 1.82 ben en vrij mager en me niet goed in men vel voel hierdoor ben 63 kg en zou wat spieren willen bijkomen 7-9kg. wat raden jullie mij aan?

Laatst bewerkt door een moderator:
De volgende kuur kan je het beste doen..
3800 kcal per dag waarvan 160 eiwit en 70 vetten. De rest aanvullen met koolhydraten tot 3800kcal.
Succes.

je zult je na je kuur opnieuw slecht in je vel voelen, mogelijks zelf slechter.

Met 63 bij 1m82 moet je bijlange nog niet aan kuren denken. Hoe lang train je überhaupt? Hoeveel calorieën eet je dagelijks? Zijn zaken waar je je vast niet mee bezig houdt, meteen ook de reden waarom je slechts 63 weegt.

Hou je een jaartje bezig met goed trainen en eten en die 10kg heb je er zo bij, zonder middelen ;)

Kuurtje van voeding. Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Als ik nu zou bijkomen van voeding is het goed eet tot 6x per dag dus helpt niet veel he .....

• Topic Starter Topic Starter
De calorieën juist weet i niet maar het zijn behoorlijk grote porties hoor iedereen rond men omgeving zegt zo smal waar steekt die al dat eten en heb hier dan behoorlijk lang over nagedacht ook dus doen ga ik zoiezo

De calorieën juist weet i niet maar het zijn behoorlijk grote porties hoor iedereen rond men omgeving zegt zo smal waar steekt die al dat eten en heb hier dan behoorlijk lang over nagedacht ook dus doen ga ik zoiezo
Zeiden ze ook tegen mij toen ik 2500kcal verdeelde over 6maaltijden :) gaat de weegschaal niet vooruit, dan eet je te weinig. Daar gaat gear niets aan veranderen.

Ga lekker eten en trainen.

Mijn advies krijg je niet in ieder geval.

Je bent gewoon een stomme idioot als je met zulke stats gaat kuren! Jij hebt ze vast niet helemaal op een rijtje daarboven.

Lees de tip van Flexa, duik hier in het forum in de voedingstips (clean bulken, macronutriënten) en train erbij.

Als je nu niet weet wat je eet, zeggen de grote porties niets. Denk maar eens aan een kilo sla vs. een kilo patat vs. een kilo kipfilet.

Ten eerste vraag je naar bronnen voor AAS, wat niet mag hier, en ten tweede ben je er nog lang niet klaar voor. Luister naar de tips die hier boven zijn gegeven.

Ik heb je post overigens wat aangepast zodat dit kan blijven staan en je hopelijk nog kan leren van de gegeven tips.

Meer eten en eens deftig beginnen trainen.

Niet bijkomen is gewoon te weinig eten. En dat andere mensen zeggen dat je veel eet wil helemaal niks zeggen.

Eat you must, grow you will..

Tegen mij werd ook altijd gezegd dat ik veel at, ook al at ik niet eens zo veel.

Gewoon meer eten en niet zo janken. Post eens een voorbeeld van wat je zoal eet op een dag?

Als je niet aankomt met die stats, dan kan er maar 1 ding mis zijn, en dat is dat je niet genoeg eet.
Ook al denk je dat je veel eet, je eet klaarblijkelijk nog niet genoeg, anders kwam je wel aan... het is echt super simpel.
En vooral op jouw gewicht is het gigantisch makkelijk om aan te komen, gewoon meer vreten. Stop being a little cry b*ch en leer serieus te eten.
Wat anderen vinden van jouw eetgedrag is geen feitelijke hoeveelheid.
6 maaltijden of 3 maaltijd of 20 maaltijden op een dag boeit helemaal geen kut. Het gaat om de hoeveelheid kcals die je tussen het opstaan en naar bed gaan binnen krijgt.
Ga dat maar eens tellen en bedenk dan maar of je echt zoveel eet.
Ik durf te wedden dat je nog geen 2500kcals weg vreet. Zelfs 3000 kan nog te weinig zijn.
Ik kom aan op 4000kcals ongeveer.
Ik woog vroeger 54kg en beweerde ook dat ik niet aan kwam en veel at. Bleek 2000kcals te zijn.. kleine meisjes eten dat.
Geen enkele anabool gaat jou helpen aankomen als je niet begrijpt hoe je moet eten.

gewoon die spuit er in joh.. lekker groeieuhhh jwtz

tenor.gif

MT en een nieuwe lever bestellen

De Pandemie van het kuren...

5000 calorieën.
Met 2 broodjes hagelslag en een gekookt eitje kom je niet van aan.
Voeding,voeding en voeding. Aas slaat nergens op bij U.

Terug
Naar boven