AndroidHealthClinic

Beginners AAS

jeroendijk

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m94
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
  1. Wat je leeftijd is
    20 Jaar
  2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
    0,5 jaar (4x p.w)
  3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
    Van 94 KG (25%V) naar 84 KG (15%V)
  4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
    http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/hulp-cut-schema-371246/
  5. Welke supplementen je al hebt gebruikt
    Creatine / Eiwitshake's
  6. Waarom je deze kuur wilt doen
    Massa + Gewicht
Welke orale kuur kan ik mee starten?
En heb ik ten alle tijden ook Nolvadex nodig?

1. Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?
    Doel = 100KG + 10%V

Laatst bewerkt:
Je doel is wel heel wat kuurtjes weg ben ik bang..
Ga jezelf eerst eens inlezen en kom zelf met een voorstel voor een kuur om mee te starten straks als je 21+ bent ;)

Voor dat doel toch zeker een jaar aan de orals....wait whut :o

Zou het nog maar een paar jaar bij creatine houden en jezelf goed in gaan lezen in aas.

das toch wel zo'n 2-3 jaar anal steroids voordat je 100kg 10% bent

Je bent 1 van de weinige die een deftige openingspost plaatst :thumb:
Verder train je echt nog veel te kort, kom over 1,5 jaar nog eens terug.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent 1 van de weinige die een deftige openingspost plaatst :thumb:
Verder train je echt nog veel te kort, kom over 1,5 jaar nog eens terug.

Bedankt ! Ook al heb ik de balle verstand van AAS.
Maar is het wel mogelijk om te experimenteren met pro-hormonen op 20 jarige leeftijd of heeft dit de zelfde werking als AAS spuiten? (wat ik overgens nooit zal durven)

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Zou het nog maar een paar jaar bij creatine houden en jezelf goed in gaan lezen in aas.

Oke duidelijk!

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Voor dat doel toch zeker een jaar aan de orals....wait whut :o

Nee dit is mijn uiteindelijke doel..
Zit trouwens nu weer op de 86 kg met een bulk schema.

Bedankt ! Ook al heb ik de balle verstand van AAS.
Maar is het wel mogelijk om te experimenteren met pro-hormonen op 20 jarige leeftijd of heeft dit de zelfde werking als AAS spuiten? (wat ik overgens nooit zal durven)

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Oke duidelijk!

Gewoon nog een paar jaar goed trainen en eten en dan weer verder kijken.
Het zijn geen snoepjes...;)

Beter train je gewoon door met supplementen en lees je mee in deze sectie een half jaartje en overweeg je dan nog eens

edit: ik las de opening post verkeerd

Laatst bewerkt:
Dat jij ooit op zo'n hoog vet percentage heb gezeten zegt heel veel over je. Je bent 194, 84kg. Ga natty tot 94kg en dan kan je denken om te gaan kuren.

100kg 10%vp. Leuke doel.

dat je nog niet zoveel verstand hebt over voeding

Juist , bekijk dit topic maar eens :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/half-jaar-transformatie-371346/

Voedingsschema(bulk):
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/hulp-cut-schema-371246/

Dat ik vroeger zo zwaar en veel vetpercentage had ik juist gekomen doordat ik nauwlijks sporte en verkeerde dingen eten.

Ben in een half jaar 12 kg afgevallen en mijn vetpercentage met 10% verlaagd?

Hoezo zou ik dan geen verstand hebben over voedingen en fitnesS?

Zo goed is dat niet hoor.
Anderhalf jaar er over doen om 10kg af te vallen om daarna 0,9kg in vvm aan te komen omdat je weer aan het bulken bent.
Dit is nog inclusief beginnergains ook.
Had veel beter gekund.

Anderhalf jaar er over doen om 10kg af te vallen om daarna 0,9kg in vvm aan te komen omdat je weer aan het bulken bent.
Had veel beter gekund.

Vooral met Roids..
Oh wacht :o

Had veel beter gekund.

Half jaar.. maar oke ik snap het ik zal nog wel een aantal jaar moeten wachten

Wachten hoeft niet perse, maar omdat je nog maar redelijk nieuw bent in de wereld van het bodybuilder/fitness kun je er naturel nog veel uithalen. Niemand houd je tegen om iets in je ass te douwen na een half jaar trainen.maar ik denk dat jij ook wel begrijpt dat dat helemaal niet succesvol zal eindigen. Na een halfjaar trainen ken je je lichaam niet optimaal en heb je de kennis over voeding nog niet om icm trainen een goede hoeveelheid spier naturel aan te kunnen zetten. Mocht je toch gaan gebruiken dan ben je waarschijnlijk veel geld eraan kwijt voor wat het zal opleveren. Wss levert het helemaal niks op aan gains als je klaar bent met de cycle en zal je alles kwijtraken
Uiteindelijk bepaal je zelf wat je gaat doen. Wil je toch iets proberen doe onderzoek voor een tijdje en kijk wat jouw interesse en doelen behaald voor langer termijn.

Terug
Naar boven