XXL Nutrition

Beginners AAS

Half jaar.. maar oke ik snap het ik zal nog wel een aantal jaar moeten wachten

Ik begon net als jij ook met trainen omdat ik mezelf de verkeerde kant op zag gaan qua lichaamssamenstelling.
Na een maand lang 5x per week een uur hardlopen was ik al van 76kg naar 66kg gegaan. Dus ja, een half jaar doen over 12kg geeft niet de indruk dat je training in voeding onder de knie hebt..

Je traint pas een half jaar, nog zoveel nog te leren. Je kunt gemakkelijk nog veel bereiken zonder het gebruik van aas.

Wat je leeftijd is

20 Jaar

Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)

1,5 jaar (4x p.w)

Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)

Van 94 KG (25%V) naar 84 KG (15%V)

Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/hulp-cut-schema-371246/

Welke supplementen je al hebt gebruikt

Creatine / Eiwitshake's

Waarom je deze kuur wilt doen

Massa + Gewicht

Welke orale kuur kan ik mee starten?

En heb ik ten alle tijden ook Nolvadex nodig?

Welk soort pro-hormoon zal geen Gyno aanmaken?

Als je het in dit topic snel veranderd naar een half jaar, doe dit dan ook in je prohormonen topic ;)

Ja, want áls je al wat overhoud van je kuur , dan kun je het eerste half jaar erna naturel gainen weer eventjes vergeten omdat je nog steeds aan het herstellen bent.

Dus wat er hoogstwaarschijnlijk zou gebeuren, als je nu zou gaan kuren is dat je enorm opzwelt, daarna weer net zo hard in krimpt, alleen nu is je naturel test ook nog eens laag dus gainen naturel gaat voorlopig ook niet meer.
Nu een kuur pakken zou weleens gelijk het einde van je trainings carriere kunnen zijn omdat na je kuur alle motivatie weg is als je geen naturel massa hebt.
Zie het vaak gebeuren.

Je moet echt eerst wat massa hebben die je naturel behaald heb.

Terug
Naar boven