Fitness Seller

Beginners kuur voorstel (injectie)

Ik denk dan idd met mast te gaan combineren. Geeft wel een mooiere strakkere look plus als beginner gain je toch wel lekker hard. Ben druk bezig voedingsschema aan te scherpen. Daarnaast geeft het nog wat extra spier kracht xD. Maar waarom zou je eerder voor mast kiezen dan boldenone ? Of misschien zelfs tren ?

Ik zou tren echt even achterwege laten, al zweren er en paar hier ook op als beginners kuur.
Ik ben blij dat ik er lang mee gewacht heb.En zelfs toen was het aangenaam en ongenaam.
Bold moet je gewoon lang pakken, om nou gelijk 20 weken te kuuren..........

Gewoon test e 12 weken voor 500 mg ew.
2x 500 iu hcg mee laten lopen en 2 weken na de laatste inject nakuur met nolva voor 2 weken 40mg elke dag.
Kijk nou gewoon eerst eens wat de test met je doet en ga daarna pas stacken, geloof me bij 1 kuur blijft het toch nooit.

40mg 2 weken? Dacht altijd 20mg 4 weken

Gewoon test e 12 weken voor 500 mg ew.
2x 500 iu hcg mee laten lopen en 2 weken na de laatste inject nakuur met nolva voor 2 weken 40mg elke dag.
Kijk nou gewoon eerst eens wat de test met je doet en ga daarna pas stacken, geloof me bij 1 kuur blijft het toch nooit.

Idd, misschien dat er meer nog even dat moeten posten ;)

Tren is ook een 19nor met zwaardere bijwerkingen tegenover de rest en bold moet gewoon tè lang gebruikt worden voor eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
Zit ook weer wat in. Echter ik kan niet 2x pw prikken. Thats the problemo.

najah opzich lijkt mast en test wel een leuke kuur. Deca kan maar is best wel heavy zover ik weet. Bold enige optie nog maarjah.....de twijfels. Bold is denk ik wel leuk voor een volgende keer.

Word bold aangeraden door je leverancier of overweeg je dat zelf? Mast gebruik je namelijk maar 10 - 12 weken 2ml per week, bold gebruik je 16+ weken 3ml per week. Begrijp je de hint? ;) reken maar uit haha

Was meer voor mezelf eerlijk gezegd :D Maar goed, ik heb nog nooit geprikt weet niet hoe het me zal bevallen, dus ga toch test e solo doen. Vind dat wel goed voor nu.

Nu vraag ik me toch af. Is het echt noodzakelijk HCG te gebruiken voor goede spier behoud tijdens 500mg test ofwa ? En ofcourse krimping etc.
Ik heb namelijk niet echt de tijd 2x pw hcg 750ui toe te dienen 0.o

Ik zou het wel doen en je hoeft het alleen maar in je buikvet te zetten dat is zo gedaan

Nu vraag ik me toch af. Is het echt noodzakelijk HCG te gebruiken voor goede spier behoud tijdens 500mg test ofwa ? En ofcourse krimping etc.
Ik heb namelijk niet echt de tijd 2x pw hcg 750ui toe te dienen 0.o

Het is niet noodzakelijk, maar wel erg aangeraden. 2x 500iu is genoeg.
Geen tijd.... Als je echt traag bent duurt het 5 min, gewoon in je vet zetten.

Ik heb altijd gedacht dat dat onzin was dat er winstrol in anavar zit maar ik betwijfel het nu wel aangezien ik de bijwerkingen van winstrol ervaar. Ik wil het eigenlijk laten testen maar ik vind geen site van een lab die ik vertrouw.

Heb je toevallig blauw wit?
Heb die namelijk thuis liggen voor m'n cut cycle die ik met enkele weken start, maar heb niet echt behoefte aan winny;).

Terug
Naar boven