MuscleMeat

Beginnerskuur

elvino

Novice
Waardering
0
hee bbers

ik ben nu 21 jaar 70 kilogram 1 meter 82 en doe 4 jaar bodybuilding. Ik ben echt een superectomorf en ben uiterst droog. Mijn bf is 5 procent. De laatste tijd kom ik niet meer aan, ik krijg wel nog steeds meer kracht. Kunnen jullie mij tips geven over beginnerskuurtjes voor superectomorfen die een paar kilos erbij willen hebben of eventueel goede links waar die info perfect op beschreven staat.....

Is het misschien verstandig eens goed naar je voeding te kijken?

Als self claimed superecto moet je toch makkelijk 4500kcal /d aan schone voeding naar binnen kunnen werken. En maybe zelfs nog 500kcal aan fastfood daarbovenop per dag. :)

(En waarom zegt je leeftijd in je profiel '18'?)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zij niet voor niks dat ik een superectomorf ben ik eet me een slag in de rondte, aan die 4500 kcal kom ik in mijn voedingsschema

Maar als je alle 4500kcal uit je carbs haalt en niet uit je vetten en eiwitten doe je toch iets niet goed.

Zou eerst eens je voedingsschema in de juiste sectie plaatsen om te beginnen. Zeggen de experts daar dat die perfect is kan je eens kijken wat AAS voor je kan doen (mits je dus niet 18 bent).

eet meer
train zwaarder. (4-6 weken, dan deloaden en opnieuw beginnen)

Als je naturel niet kunt groeien heeft een kuur sowieso geen zin.

Niet zwaarder worden maar wel zwaarder tillen = niet genoeg eten;)

Haha...Goed gezien MrJ, ik denk dat de meneer geen 21 is maar dat ie wat heeft gelezen op de site en erachter is gekomen dat wij alleen het gebruik van aas vanaf de 21 goedkeuren.

Ik denk dat het een soort schoonheidsfoutje is geweest van hem om zijn leeftijd niet te verbergen.

MrJ zei:
Is het misschien verstandig eens goed naar je voeding te kijken?

Als self claimed superecto moet je toch makkelijk 4500kcal /d aan schone voeding naar binnen kunnen werken. En maybe zelfs nog 500kcal aan fastfood daarbovenop per dag. :)

(En waarom zegt je leeftijd in je profiel '18'?)

Hoe kom jij aan deze wijsheid Mr J??

Als superecto heb je de hele dag honger. Dus als ik al makkelijk 4500kcal per dga weg kan krijgen kan iemand die nog vele meer honger heeft dat ook.

Sim-pel.

Dus kenmerkend voor een superecto is dat ie de hele dag honger heeft?
Helemaal vergeleken met Mr J?
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Beetje kort door de bocht vriend, en al helemaal geen waarheid.
Tis geen vaststaand gegeven dat een ecto altijd meer honger heeft. Hoe kom je er in godsnaam bij????

Je leest hier trouwens ook meer verhalen van mensen die moeite hebben om zoveel weg te krijgen dan andersom, maar daarvoor moet je maybee eens wat vaker in de voedingssectie kijken dan hierzo ;)

SIM-PEL

Laatst bewerkt:
Voorlopig genomineerd tot domste uitspraak van 2006 :D
Die houden we erin. haha :clap:

Laatst bewerkt:
Die Lange zei:

Tis geen vaststaand gegeven dat een ecto altijd meer honger heeft. Hoe kom je er in godsnaam bij????

Was mede zo bedoeld aangezien hij dit zei: "ben ik eet me een slag in de rondte,". Daarmee geeft hij aan dat hij ontzettend veel honger heeft. En als ik dan met normale trek 4500kcal weg kan krijgen kan iemand met superveelhonger dat ook makkelijk.

Je moet het wel in de juiste context zien.

En ik weet dat je heel graag hier een stoere jongen uit wilt hangen door extra fel op mij te reageren en er flink wat smileys tegenaan te gooien, maar als je nog wilt dat ik je serieus neem is het misschien beter deze achterwege te laten. :yawn:

Laatst bewerkt:
hmz als mede ecto moet ik J een klein beetje gelijk geven.

4500 + 2 keer junk in de week is best te doen, maar aankomen ho maar.
daarentegen heb ik niet altijd honger, kwestie van wennen en duwen

70 kilo, 1,82m, 5% vet, 4 jaar training... Ik vind het niet eens zo gek hoor, om dan te gaan kuren (als alles op orde is natuurlijk). Vooral als je ecto bent.
Een kennis van me was 67kg met <3% vet. Hij is hiermee een jaar of 8 geleden eerste geworden van de lichtgewicht klasse beneden de 72 kg ofzo. Ik heb foto's gezien, niet groot kwa lengte, maar zag er niet bepaald miezerig uit.
Als je kuurt; 500mg testo met 200mg deca voor 10 weken en natuurlijk een nakuur. Ik heb er hier nog geeneen gezien die daar niet van groeide.

Die Lange zei:

Je leest hier trouwens ook meer verhalen van mensen die moeite hebben om zoveel weg te krijgen dan andersom, maar daarvoor moet je maybee eens wat vaker in de voedingssectie kijken dan hierzo ;)

SIM-PEL

Sommige ecto's hebben ook moeite met eten, maar dat zit meer tussen de oren als dat het lichaam er niet om vraagt. Een echte ecto verbrand ontzettend veel calorien, en moet dus ook veel meer eten om aan die behoefte te komen, vaak brengt dan ook de kleinste activiteit bij een ecto al een behoorlijk hongergevoel naar boven.

MrJ zei:
Was mede zo bedoeld aangezien hij dit zei: "ben ik eet me een slag in de rondte,". Daarmee geeft hij aan dat hij ontzettend veel honger heeft. En als ik dan met normale trek 4500kcal weg kan krijgen kan iemand met superveelhonger dat ook makkelijk.

Je moet het wel in de juiste context zien.

En ik weet dat je heel graag hier een stoere jongen uit wilt hangen door extra fel op mij te reageren en er flink wat smileys tegenaan te gooien, maar als je nog wilt dat ik je serieus neem is het misschien beter deze achterwege te laten. :yawn:

toffe smiley trouwens j :cool:

Terug
Naar boven