XXL Nutrition

Beginnerskuurtje

Robbydoes

Cool Novice
Waardering
0
graag even een beoordeling voor ik start he

week 1-4 200mg test prop
week 1-10 250 test ent
week 1-10 200 deca

nakuur clomid

geen dbol of andere tablettjes wegens.....niet al te sterke lever
nu vroeg ik me gewoon af met de tegenstijdige berichten over het aantal mg
de een zegt 250-200 de andere 500-400

86kg en wil na +- 95 zou dit lukken met deze waarden
(dit staat bij anabolica enniet bij eetshemas he :-) )

In het verleden behaalde resultaten bieden garantie voor in de toekomst.

Ik heb er niet zoveel verstand van, maar verder ziet dit er vrij normaal uit voor een beginnerskuur (in vergelijking tot alle anderen).
Alleen kiezen de meeste volgens mij voor nolva als nakuur i.p.v. chlomid.

Je gaat je aardig wat prikken voor de eerste keer met die prop

• Topic Starter Topic Starter
ik weet wel wat prikken is :-)

pat21 zei:
Je gaat je aardig wat prikken voor de eerste keer met die prop

Zat ik ook al over te twijfelen.

Waarom niet gewoon de test prop eruit? Test 250 mg + 200 mg Deca voor een eerste kuur is meer dan voldoende.

Met dit kuurtje voldoet Clomid volgens mij meer dan voldoende.

zit wel goed dus.
wil ook een normaal kuurtje dus probeer ik de waardes zo laag mogelijk te houden.weet ook wel dat 500-400 mg eer effect zou hebben.maar dit dan liever in een volgend stadium.wil mn lichaam opbouwen niet openbreken

Ik zou het gewoon zo laten en die propio lekker als kick starter gebruiken . Heb ik zelf ook gedaan en was lekker !!

Zou er gewoon wat nolva bij gooien ,combo werkt het beste denk ik persoonlijk .

Mooi kuurtje ,en nu maar groeien !!

schijnt dat de topic starter een niet al te best werkende lever heeft,vindt ik de clomid iets te zwaar met 50 mg/st,liever nolva dan,voor beter resultaat en toch minder belastend voor de lever ivm met minder mg werkende stof.

ok nolva dan hehe
idd lever is een zwakke punt.heb er laatst last van gehad , ontstoken maar weet de oorzaak niet.dusja ff voorzichtig wezen toch he

wees ook voorzichtig met extra vitamine en andere supplementen tijdens je kuur,als je lever al wel eens opspeelt.Door de hoge eiwit innamen en de snelle eiwitsynthese in de lever wil hij ook wel eens gestrest raken.Vitamine prep en mineralen zorgen toch voor een extra belasting.De sop is in dit geval de kool niet waard
succes gozer

we zullen zien he.krijg ik last stop ik er onmiddelijk mee voorgoed he.
wel jammer dan....

deze injects zullen je lever niet beschadigen door hun giftige bijwerking,simpelweg omdat ze dit niet hebben.
Stress van je lever kan ontstaan doordat je hoog in je eiwitten moet.Dit orgaan is nu eenmaal het belangrijkste voor je groei.De synthese die hierin plaatsvindt kent zijn weerga niet.Probeer hem te vriend te houden door alcohol en vette troep zoveel mogelijk te mijden,dan komt het gewoon helemaal goed

Waarom niet gewoon een frontload nemen met zowel deca als test enanthaat?
Scheelt behoorlijk wat prikwerk.

alcohol drink ik niet , en vettig eten ook al niet.tzijn vooral de eiwitten denk ik

@muscleboy ik wil gewoon inkicken met die testprop en tegen dat die zijn werk gedaan heeft slaat mijn ent aan.lekker toch

laat de test 2 weken doorlopen op de deca,ivm met herstel.

-rodge

Hoe ga je die test prop verdelen?

250-200 is prima voor een eerst kuur.

Zou ook voor nolva gaan, is sterker mg per mg en ik meen dat clomid ook schadelijker is voor de lever maar durf dit niet met zekerheid te zeggen.

Zou je eerst je leverwaarden eens niet laten nakijken en zien hoe ze staan voor je kuur , dan heb je gelijk een voor en na zicht op de zaak .
isschien eerst wat mariadistel nemen mochten ze niet optimaal zijn . Lever is niet bepaald een leuk orgaan om problemen mee te krijgen ....

Terug
Naar boven