AndroidHealthClinic

Beginnerskuurtje

Heb dezelfde kuur gehad en is op zich bevallen, al had ik achteraf het idee dat ik met mijn lichaamgewicht ( ong 95 kilo) beter was gegaan op 500-400
Ik herstelde ronduit klote met alleen Nolva, besloot om er clomid bij te gaan snoepen en werd snel weer wakker met een ODOL :D
Nakuur zou ik Nolva & Clomid doen, weet je IMO zeker dat je goed zit ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik moet mijn lever zowiezo om de 3 weken laten testen ivm hepatitis risico ja leuk he.
alles is ok nu.soms nog wat antistoffen in m bloed maar kan geen kwaad zegt mn ''sport'' dokter.
maar ik hou het op de hoogte :rolleyes: ;)

Die Lange zei:
Heb dezelfde kuur gehad en is op zich bevallen, al had ik achteraf het idee dat ik met mijn lichaamgewicht ( ong 95 kilo) beter was gegaan op 500-400
Ik herstelde ronduit klote met alleen Nolva, besloot om er clomid bij te gaan snoepen en werd snel weer wakker met een ODOL :D
Nakuur zou ik Nolva & Clomid doen, weet je IMO zeker dat je goed zit ;)

wat heb je erbij behaald? ervaringen.neve effct....:cool:

ik begin volgende week maandag met mn eerste kuurtje dianabol een kuurtje van 1maand;)

Robbydoes zei:
wat heb je erbij behaald? ervaringen.neve effct....:cool:

6.8 kilo gegaind,waarvan 4-5 vastgehouden, neveneffecten verminderd libido VOOR de Clomidkuur.....idee dat het vocht later wegtrok, en dat spieren blijven zitten. Kracht niet meer zo extreem als IN de kuur, wel blijvend sterker geworden

rodge zei:
laat de test 2 weken doorlopen op de deca,ivm met herstel.

-rodge

Lijkt me wel een slim idee:rolleyes:
Alleen zie ik het nooit terug in kuren met deca in test {bv in de bread&butter kuur}
Maar ik zit er zelf ook aan te denken.

whiii maandag beginnen we erbij
zal resultaten beetje bijhouden
1-4 test prop 200
1-9 test ent 500
1-9 deca 200
nolva

dit word ie

Terug
Naar boven