Fitness Seller

Beginnersvraag

Brunovdb

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
75kg
Beste,

Kan iemand mij aub een allesomvattende uitleg geven? Ik ben nieuw op het forum en vind het vrij moeilijk om overal stukken bij elkaar te zoeken.

De huidige situatie:

Ik ben een man van 1,82 die 75 kilogram weegt. Vorig jaar ben ik tien kilogram vermagerd en ben in dat jaar geregeld naar de fitness geweest. Momenteel is mijn gewicht ook stabiel dus. Als volgende stap zag ik het om buikspieren te krijgen. Dit blijkt zeer moeilijk te gaan en ik weet niet juist hoe dit te bekomen. Het laatste vet geraakt precies niet van de buik af. Ik lees zeer veel over cardiotraining op het forum. Is dit de oplossing? Tevens, moet ik nog vermageren of is dit het probleem niet? Bijkomende vraag : zijn er supplementen die ik beter zou kopen?

Dank bij voorbaat,

Een beginner.

Laatst bewerkt:
1. Bodybuilding kennis heb je niet binnen 1 dag
2. Je buikspieren zie je pas bij zo´n 10% bodyfat
3. Met krachtraining verlies je vet en met cardio verhoog je je stofverwisseling zorg dus voor een goed combinatie van beide het liefst cardio na je kracht training.
4. Zorg voor een goed voedingsschemavoordat je in uberhaupt aan supplementen moet denken.

Als ik jou was zou ik de sticky´s eens goed doornemen en mogelijk andere vetverlies topics probeer dit allemaal samen te bundelen tot een voeding/ training schema wat voor jou werkt.
Verwacht ook niet dat hier iemand één of ander magisch supplement middeltje heeft waardoor jij binnen 2 weken je buikspieren ziet alles kost immers veel tijd en toewijding.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hartelijk dank voor het snelle antwoord. Goed opletten wat ik eet gecombineerd met KT en cardio dus. Momenteel heb ik ca. 13-15% vet.

16 jarige duckfaces ja

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 13:04 ----------

Maar ff ontopic, je bent 22 en je wil alleen een six pack. Leave dan aub dit forum en join het fitness forum. Of leer je les van deze reacties en ga serieus trainen.

Als ik sixpack in de tekst staat, skip ik meestal...

• Topic Starter Topic Starter
De vorige reacties zijn een beetje overdreven m.i.. Het is me helemaal niet enkel om die sixpack te doen, maar het lijkt me hetgene waar je het meeste resultaat uithaalt en ook het beste het resultaat kan zien.

Bedankt voor uw 'nuttige' replies

Ga de Sticky's lezen pik, die zijn er niet voor niets en daar zal je het meest van leren! :)

Terug
Naar boven