AndroidHealthClinic

Begonnen met trainen, zoekend naar voeding om aan te komen

Unit13

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
59kg
Vetpercentage
5%
Hallo,

Ik ben nu 3 weken aan het trainen, na het avondeten rond 7 uur ongeveer anderhalf uur, 3 dagen per week. Ik heb erg ondergewicht en zoek een manier om vlot wat kilo's erbij te krijgen.

Zelf lijken mij shakes, iets met oats + melk? (lekker goedkoop en makkelijk) wel wat. Maar wat is het beste en moet ik eventueel opbouwen?

Dit was mijn eerste post, ik hoop wat te horen!

Eten wat je eten kan! dan.. vlees/vis kwark ..ja shakes maar als je al ondergewicht heb (dieet eventueel, als het een serieus probleem is)
zou ik persoonlijk gewoon eten wat je eten kan geen snoep en soorten natuurlijk,
maar wat meer info kan geen kwaad maat ;)

gewicht nu , wat je zoal eet (schema) etc...

Grt, Ray...

• Topic Starter Topic Starter
Ray,

Ik weeg 59kg en ben 1,80m. (19 jaar)

Ik eet sochtends een bak yoghurt met cruesli en smiddags rond de 6 boterhammen. *nog te vaak een ongezonde snack uit de schoolkantine overigens maar hier ben ik al mee aan het stoppen, al ik heb toch het idee van; 'tja eens ecto altijd ecto en mij kan het dus geen kwaad'.

Savonds, avondeten lekker hollands: vaak een bord aardappels en groente met vlees, hoeveel gram enzo ik zou het je niet kunnen vertellen... Ook redelijk vaak pasta. Ik schep altijd veels te veel op en eet altijd door totdat ik bijna uitelkaar plof. Gelukkig ben ik dus een ecto en is het eten na een half tot anderhalf uur alweer gezakt en kan ik gaan sporten.

Qua snoepen eet ik hoogstens één koek per dag.
Ik probeer zoveel mogelijk fruit naar binnen te werken.

Hier heb je waarschijnlijk wat meer aan ja. Helpt een dergelijke shake van oats niet bij het aankomen als ondergewicht?
Ik zie het niet als serieus probleem, mensen zien me als dun persoon maar zien geen probleemgevalletje rondlopen.

Uiteindelijk wil ik meer spier, er mag wel wat training te zien zijn, ook wat kilo's erbij. Toch vind ik een slank postuur mooi, het past bij me hier kom ik natuurlijk ook niet gauw vanaf.

Groet!

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 23:04 ----------

Na het sporten overigens magere kwark voor eiwit, kan het iedereen aanraden met wat siroop erdoor.

Terug
Naar boven