MuscleMeat

Bekende NL karate figuren

ronnie rivano, gebroeders gordeau, schilt, feitosa,andy hug, francisco filho, peter smit, meer ken ik er niet.

Joop Weeland 6e dan Wado-Karate. 7 jaar bij getraind en ik kan je vertellen die kan het nog steeds ook al is hij al achterin de 50.

Hier een stukje geschiedenis voor de mensen die daarin geinteresseerd zijn:

Budo Instituut is onder leiding van Joop Weeland.
Joop Weeland is:

In 1958 door zijn vader op judo gezet.
In 1969 bij het in dienst treden bij de Koninklijke marechaussee gestopt met judo.
In 1970 met Kempo (Chinees kartate) begonnen.
In 1971 sloot deze school zijn deuren en de overstap gemaakt naar het Kyokushinkarate.
In 1972 overgestapt naar het Wado karate.
In 1972 deelgenomen aan de Europese kampioenschappen in Amsterdam in het nationale Wado Team.
In 1973 deelgenomen aan de Europese kampioenschappen in Londen in het nationale Wado Team.
In 1973 begonnen met lesgeven.
In 1974 1e dan (zwarte band) behaald.
In 1974 deelgenomen aan de Europese kampioenschappen in het nationale Wado Team.
In 1976 tevens lesgeven bij Budo Instituut Schiedam.
In 1977 2e dan karate behaald.
In 1978 tevens lesgeven bij Sport Instituut de Korte in Hoogvliet.
In 1978 begonnen met jiu-jitsu.
In 1980 3e dan karate behaald.
In 1982 1e dan jiu-jitsu behaald.
In 1983 eigen school opgericht in Dordrecht.
In 1984 vestiging in Schiedam geopend.
In 1985 4e dan karate behaald.
In 1985 diploma rijks gediplomeerd assistent karate leraar behaald.
In 1986 vestiging in Zwijndrecht geopend.
In 1987 vestiging in Vlaardingen geopend.
In 1987 hoogste score van de klas: geslaagd voor diploma rijksgediplomeerd karateleraar.
In 1987 danexaminator bij de Karate do Bond Nederland geworden.
In 1990 wado karateleraar diploma gekregen.
In 1991 5e dan karate behaald (jongste 5e-danner van Nederland).
In 1991 tevens 5e dan karate bij Wado karate Nederland behaald.
In 1994 coach Nederlandse Wado-ploeg tijdens Wereld Kampioenschappen Tokyo.
In 1994 trainingsrondreis in Japan.
In 1994 verblijf in Japans klooster voor zen-meditatie.
In 1998 coach Nederlandse Wado-ploeg tijdens Europese Kampioenschappen in Londen.
In 2003 bijzondere promotie 6e dan karate door Karate do Bond Nederland.
In 2003 bijzondere promotie 6e dan door Wado karate Nederland.
Joop Weeland als wedstrijdkarateka

In de jaren 1972, 1973 en 1974 tijdens de Europese karate kampioenschappen met vele bekende karateka's zoals Ludwig Kotzebu, Millerson, Huub Meijer en Alex Brouwer enz in het nationale wado karateteam gestaan.

Joop Weeland heeft altijd veel belangstelling gehad voor het vrije vechten, maar heeft zich later ook in de andere aspecten van karate zoals kata, kihon en zelfverdediging verdiept. Hij geeft dagelijks les en traint ook nog steeds iedere dag zelf.

Hij bezoekt regelmatig stages van andere leraren en gaat jaarlijks naar het zomerkamp in Spanje waar onder leiding van zijn leraar, de Japanse grootmeester Tatsuo Suzuki wordt getraind.

Tevens neemt hij examens af voor de Karate do Bond Nederland.

joop weeland heeft nog nooit zoiets gedaan en zal dat ook nooit doen!!
ik train zelf al sinds m`n 6de bij em en dat meisje(ken ik persoonlijk) dat meisje heeft gelogen!!!

Laatst bewerkt:
joop weeland heeft nog nooit zoiets gedaan en zal dat ook nooit doen!!
ik train zelf al sinds m`n 6de bij em en dat meisje(ken ik persoonlijk) dat meisje heeft gelogen!!!

En die andere [Link niet meer beschikbaar]hebben zeker ook gelogen die aangifte hebben gedaan (maar waarvan de zaken zijn verjaard, door vormfouten van het OM niet bruikbaar zijn, of waar te weinig bewijs van was).

Hij is gewoon veroordeeld, dus je zegt hiermee niet alleen dat het meisje liegt, maar dat de rechters het ook fout hebben.

Misschien ken je Joop Weeland wel minder goed dan je denkt.

ik ken joop beter dan U. dus kom niet met verhalen dat ik hem niet ken !!!

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

en was u bij de rechtzaak aanwazeig.....? denk het niet
maar ik was er wel bij

Jullie tikten Joop Weeland in op google en kwamen in dit topic terecht???

toen ik rond 8 jaar was ofzo toen ik nog karate deed heb ik wel is les gehad van joop verschoof.

Joop Weeland is een smerige pedo. Ik heb ook les van hem gehad, en ik was 14 of 15. Hij zat constant aan mijn borsten en vagina tijdens het sparren, en achtervolgde me met de auto als ik naar huis fietste. In de tussentijd heeft deze pedo vast wel met heel veel minderjarige meisjes coïtus gehad. Jammer dat hij geen jarenlange straf heeft gekregen.

Laatst bewerkt:
Deze man heeft zijn straf gehad. Verschrikkelijk wat er met de slachtoffers gebeurd is maar het zijt zo. Om hem na zijn straf nog via internet door de mangel te halen is ongepast. Mods kunnen beter dit topic verwijderen.

Of Joop Weeland zijn straf heeft gehad dat hoop ik, mijn zoon zat jaren bij hem op,karate in Hoogvliet, heb hem eraf gehaald nadat moeders van een Paar meisjes vertelde dat Joop hun dochters betasten, Joop was Niet alleen geinterresseerd in jonge meisjes, ook in een Paar moeders WAAR hij coïtus mee had bij een Oud Verlaten gebouw. Joop kreeg jaren geleden een relatie met een van de meisjes die hij les gaf, dat meisje was 30 jaar jongen, ook lief Joop altijd de kleedkamer van de jonge meisjes in, geloof het of Niet, ik was daar eens. Née ik Ben Niet zijn rechter, maar ook ik ken Joop heel goed, hij is een man die van meisjes houdt, men mag hem verdedigen maar weet iemand hoe het voelt wanneer je dochter door een oudere man wordt misbruikt? Weet men hoe het voelt wanneer je meisje thuis komt, bang om dat haar karate leraar haar her betast? Zeg aub Niet, dit doet Joop Niet, dat doet Joop zeer zeker wel. Joop en ik waren ooit vrienden, ik heb het kontakt met hem verbroken omdat ik hem Niet vertrouwde na wat een Paar moeders me vertelde, ik heb Joop zelf geconfronteerd, hij ontkende maar toen ik hem zag met zijn nieuwe vriendinnetje wist ik genoeg. Kijk een man kan het slim spelen, lief doen, ach, kom maar uit huilen bij me, hand op een borst, daar begint het en zo'n kind durft niets te doen. Hij gaf iedere week plus Zaterdag les bij Chris de Korte toen de tijd, ach, geloof het of Niet, Joop is een man die op Jonge meisjes valt en zal dat altijd doen Al's men hem Niet stopt, ik wens al die meisjes veel sterkte, ik weet wat ze door maken.

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 03:33 ----------

Sorry voor de spellings fouten, mijn iPad doet soms moeilijk,

Terug
Naar boven