Of Joop Weeland zijn straf heeft gehad dat hoop ik, mijn zoon zat jaren bij hem op,karate in Hoogvliet, heb hem eraf gehaald nadat moeders van een Paar meisjes vertelde dat Joop hun dochters betasten, Joop was Niet alleen geinterresseerd in jonge meisjes, ook in een Paar moeders WAAR hij coïtus mee had bij een Oud Verlaten gebouw. Joop kreeg jaren geleden een relatie met een van de meisjes die hij les gaf, dat meisje was 30 jaar jongen, ook lief Joop altijd de kleedkamer van de jonge meisjes in, geloof het of Niet, ik was daar eens. Née ik Ben Niet zijn rechter, maar ook ik ken Joop heel goed, hij is een man die van meisjes houdt, men mag hem verdedigen maar weet iemand hoe het voelt wanneer je dochter door een oudere man wordt misbruikt? Weet men hoe het voelt wanneer je meisje thuis komt, bang om dat haar karate leraar haar her betast? Zeg aub Niet, dit doet Joop Niet, dat doet Joop zeer zeker wel. Joop en ik waren ooit vrienden, ik heb het kontakt met hem verbroken omdat ik hem Niet vertrouwde na wat een Paar moeders me vertelde, ik heb Joop zelf geconfronteerd, hij ontkende maar toen ik hem zag met zijn nieuwe vriendinnetje wist ik genoeg. Kijk een man kan het slim spelen, lief doen, ach, kom maar uit huilen bij me, hand op een borst, daar begint het en zo'n kind durft niets te doen. Hij gaf iedere week plus Zaterdag les bij Chris de Korte toen de tijd, ach, geloof het of Niet, Joop is een man die op Jonge meisjes valt en zal dat altijd doen Al's men hem Niet stopt, ik wens al die meisjes veel sterkte, ik weet wat ze door maken.
---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 03:33 ----------
Sorry voor de spellings fouten, mijn iPad doet soms moeilijk,