AndroidHealthClinic

Belangrijke vraag !

Jax

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben ın Turkije en hier in de plaatselijke sportschool zegt een beer tegen mij dat ik gerust met een Primobilan (Of iets dergelijks) kuurtje kan beginnen. 5 ml per dag, 3 maanden lang. Hij zegt dat dat geen kwaad kan. Ik ben over 2 maanden 18 en ik heb (zeggen de meeste bb' ers) een hele goede basis. Zal ik het kopen? Wat is jullie mening omtrend dit?

Alvast bedankt voor jullie advies.

MVG uit Turkije :D

Die meeste BB-ers hebben het fout gelet op je stats. En met jouw leeftijd moet je zeker nog niet aan AAS denken, goede basis of niet.

en hij wil waarschijnlijk dat je het van hem koopt, ik zou het niet vertrouwen, je hebr er altijd die enkel voor de winst gaan, en die niet inzitten over jou gezondheid.
Als je toch van plan bent te kuren, zou ik het zeker niet kopen van iemand die je niet kent, tenzij je het daar in de apotheek haalt en op een veilige manier hier kan krijgen

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm..... Maar aan zijn formaat te zien weet hij denk ik wel waar hij over praat.... Nahja, het zal wel,

Thnx anyway :rolleyes:

@ glennvanvoren : Hij verkoopt niet :)

Ze verkopen hier in de apotheek, maar waar het mij om gaat is, is het het proberen waard?

hahahaha 5ml 1ml is 100mg dus 500mg per dag.. 3 maanden! hahahaha voor een beginner!

MG dan, mijn fout. Excuses

18? te jong he

Jax zei:
Hmmm..... Maar aan zijn formaat te zien weet hij denk ik wel waar hij over praat.... Nahja, het zal wel,

Thnx anyway :rolleyes:

Laat je niet beinvloeden door iemands formaat.... zegt geen moer!! Ook al is ie zo groot als Ronnie Coleman himself! Bij ons loopt er ook een kollos rond in de sportschool (k ga geen namen noemen, want dan breekt ie allebei mn poten :D), maar die is nu ook herstellende van een borstoperatie vanwege BITCHTITS!! Dus heeft ie toch zn huiswerk niet goed gedaan klaarblijkelijk alvorens te gaan spuiten......

nog even geduld bro, en wat verder groeien naturel tot je 21 ofzo bent :)

primo als eerste kuur ???
neem aan dat die kerel 500 mg per week bedoelde...
300-400 pw is voldoende...

verwacht er geen wonderen van. van alleen primo... wordt meestal als cut-kuur gebruikt,,,

Terug
Naar boven