BodyBulldozer
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 8%
Hallo medelifters 
Ik ga binnenkort starten met mijn eerste echte kuur. Ik heb al eens een winny-only gedaan in het verleden, maar dat kan je niet echt een volwaardige kuur noemen.
Ik heb 4 jaar trainingservaring en sta momenteel op 10% bodyfat.
Voedingsschema en training zijn al ruime tijd op orde en ik zoek toch net naar dat beetje extra en hoop dit nadien zo goed mogelijk kunnen vast te houden. Ik ben niet van plan van op regelmatige basis veel te kuren.
Doel:
- Droge massa bijkrijgen zonder (te veel) te stijgen in vetpercentage.
- Hardere look en vollere spierbuiken
- Meer kracht
Voeding:
Ik zal ongeveer 500kcal boven onderhoud eten met een EKV-verhouding van 40/40/20.
Supplementen:
Geen bullshit: alleen de basisproducten zoals whey, visolie, bcaa, creatine, multi en soms eens een cafeïnepil.
Kuurschema:
Week 1-10: Test-E 500mg (250mg op maandagochtend en donderdagavond)
Week 1-4: Winstrol 50mg per dag
Week 7-10: Winstrol 50mg per dag
Week 1-12: 500iu HCG om de 4 dagen
Week 12-15: Nolvadex 20mg per dag
Ik had enkele vragen met betrekking tot bovenstaand kuurvoorstel:
- Is 500iu HCG om de 4 dagen genoeg om atrofie van de teelballen te voorkomen?
- Zal deze dosis HCG schade toebrengen aan mijn Leydig-cellen? Ik heb gelezen dat 10 weken HCG-gebruik al schade kan toebrengen aan de Leydig-cellen? (GetXXL, kan jij mij wetenschappelijke verklaring geven?)
- Ik en mijn vriendin hebben een sterke kinderwens en ik zou dus graag alles nog intact houden zodat ik een gezond kind op de wereld kan zetten. Is er een kans dat ik blijvende schade toebreng aan mijn zaad?
- Ik zal een potje winstrol gebruiken in het begin als kickstart en op het einde om wat harder uit de kuur te komen. Ik ging ervan uit dat de Test-E daartussen op volle toeren werkt en dat ik dus geen dipje zal hebben in het midden van mijn kuur?
- Andere opmerkingen betreffende de kuur?
Alvast bedankt

Ik ga binnenkort starten met mijn eerste echte kuur. Ik heb al eens een winny-only gedaan in het verleden, maar dat kan je niet echt een volwaardige kuur noemen.
Ik heb 4 jaar trainingservaring en sta momenteel op 10% bodyfat.
Voedingsschema en training zijn al ruime tijd op orde en ik zoek toch net naar dat beetje extra en hoop dit nadien zo goed mogelijk kunnen vast te houden. Ik ben niet van plan van op regelmatige basis veel te kuren.
Doel:
- Droge massa bijkrijgen zonder (te veel) te stijgen in vetpercentage.
- Hardere look en vollere spierbuiken
- Meer kracht
Voeding:
Ik zal ongeveer 500kcal boven onderhoud eten met een EKV-verhouding van 40/40/20.
Supplementen:
Geen bullshit: alleen de basisproducten zoals whey, visolie, bcaa, creatine, multi en soms eens een cafeïnepil.
Kuurschema:
Week 1-10: Test-E 500mg (250mg op maandagochtend en donderdagavond)
Week 1-4: Winstrol 50mg per dag
Week 7-10: Winstrol 50mg per dag
Week 1-12: 500iu HCG om de 4 dagen
Week 12-15: Nolvadex 20mg per dag
Ik had enkele vragen met betrekking tot bovenstaand kuurvoorstel:
- Is 500iu HCG om de 4 dagen genoeg om atrofie van de teelballen te voorkomen?
- Zal deze dosis HCG schade toebrengen aan mijn Leydig-cellen? Ik heb gelezen dat 10 weken HCG-gebruik al schade kan toebrengen aan de Leydig-cellen? (GetXXL, kan jij mij wetenschappelijke verklaring geven?)
- Ik en mijn vriendin hebben een sterke kinderwens en ik zou dus graag alles nog intact houden zodat ik een gezond kind op de wereld kan zetten. Is er een kans dat ik blijvende schade toebreng aan mijn zaad?
- Ik zal een potje winstrol gebruiken in het begin als kickstart en op het einde om wat harder uit de kuur te komen. Ik ging ervan uit dat de Test-E daartussen op volle toeren werkt en dat ik dus geen dipje zal hebben in het midden van mijn kuur?
- Andere opmerkingen betreffende de kuur?
Alvast bedankt