XXL Nutrition

belasting van Veneberg Sportline verstelbare bank

bios

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m84
Massa
85kg
2vs2s0p.jpg

23lgroz.jpg

Kan iemand misschien zeggen wat de belastbaarheid van dit verstelbare bankje is ? Weet alleen dat het van Sportline Veneberg is, het gewicht van het bankje is ongeveer tussen de 40 en 45 kilo (niet dat dat veel zegt) Ik heb dit bankje al enige jaren en het voldoet nog prima en ik kan er ook prima mee schuin bankdrukken maar ben toch wel benieuwd tot hoe ver je kan gaan ... ik kan verder geen gegevens hier meer over vinden op het net

Kan iemand misschien zeggen wat de belastbaarheid van dit verstelbare bankje is ?
Als ik kijk naar jouw foto's, dan zie ik een deftig bankje. Een exact getal kan ik je niet vertellen, maar zulke banken zijn sterk. Als je het bankje normaal gebruikt (lees: niet met hamer op kloppen, geen gaten boren,...) , dan kun je het bankje niet kapot krijgen en zal het ook niet scheuren.

Wat je kunt doen, is er gewichten opleggen en zien tot hoever je kunt gaan. 1 nadeel hieraan: als je te ver gaat, dan plooit het bankje... Ik verwacht echter dat je makkelijk 250kg of meer haalt. Nog een laatste tip: de bank is op haar "zwakste" wanneer je ze horizontaal zet, dus wanneer je gewoon bench press zou doen.

Greetz!

• Topic Starter Topic Starter
Als ik kijk naar jouw foto's, dan zie ik een deftig bankje. Een exact getal kan ik je niet vertellen, maar zulke banken zijn sterk. Als je het bankje normaal gebruikt (lees: niet met hamer op kloppen, geen gaten boren,...) , dan kun je het bankje niet kapot krijgen en zal het ook niet scheuren. Wat je kunt doen, is er gewichten opleggen en zien tot hoever je kunt gaan. 1 nadeel hieraan: als je te ver gaat, dan plooit het bankje... Ik verwacht echter dat je makkelijk 250kg of meer haalt. Nog een laatste tip: de bank is op haar "zwakste" wanneer je ze horizontaal zet, dus wanneer je gewoon bench press zou doen. Greetz!

Thnx voor je feedback.
Ik heb geen eens 250 gewichten momenteel, binnenkort wel, ga ik er zelf ook nog even bovenop staan.
Maar goed als het dan te veel is heb ik een verrot bankje...

Terug
Naar boven