- Waardering
- 470
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat we eens een nationale petitie moeten organizeren met een dreigement dat we allemaal naar Dommel overschakelen als Belgacom en Telenet niet vlug die belachelijke limieten afschaffen.![]()

Probleem is dat het de meesten geen f**k interesseert hoeveel GB ze per maand kunnen downen, gaat over slechts een klein deel van hun klanten. Verder blijft Telenet natuurlijk wel de beste voorwaarden bieden (sneller dan de rest bijv.).Ik denk dat we eens een nationale petitie moeten organizeren met een dreigement dat we allemaal naar Dommel overschakelen als Belgacom en Telenet niet vlug die belachelijke limieten afschaffen.![]()
Lol, dus ze wachten tot elk land in Europa de limieten heeft afgeschaft en dan gaan ze het in België ook eens doen, wat een trieste bende hier ook heJa omdat portugal enzo nog met limieten zit zei hij :s
Maar wordt binnenkort afgeschaft...

mensen zijn nog veel te naief en moeten gewoon van provider veranderen, geen telenet/geen belgacom, iedereen gewoon adsl van een andere provider maakt niet uit welke
90% van de gevallen biedt minstens evengoede voorwaarden aan lagere prijs!
Ik denk dat ik hier alleen Telenet en Belgacom adsl kan krijgen. Je mag ook niet vergeten dat overschakelen enkel na een jaar kan, en je dan mogelijk ook weer aansluitkosten betaalt aan de nieuwe provider.
http://www.userbase.be/forum/portal.php?show=providerabo
goedkoopste ADSL 2 ABO
Scarlet ADSL20 20Mbps/ 1024Kbps 60GB/ 60GB/ 60GB €35.65
goedkoper+sneller dan Telenet/Belgacom