AndroidHealthClinic

Nieuws Belgacom verhoogt snelheid en volume

Ik denk dat we eens een nationale petitie moeten organizeren met een dreigement dat we allemaal naar Dommel overschakelen als Belgacom en Telenet niet vlug die belachelijke limieten afschaffen. :)

lol @ downloadlimiet.. :roflol:

Ik denk dat we eens een nationale petitie moeten organizeren met een dreigement dat we allemaal naar Dommel overschakelen als Belgacom en Telenet niet vlug die belachelijke limieten afschaffen. :)

dat zal toch niks uithalen.
je zit bv sowieso minstens een jaar vast aan telenet na het afsluiten van het contract, dus zij weten ook dat we niet zomaar naar dommel kunnen.

Probleem is dat het de meesten geen f**k interesseert hoeveel GB ze per maand kunnen downen, gaat over slechts een klein deel van hun klanten. Verder blijft Telenet natuurlijk wel de beste voorwaarden bieden (sneller dan de rest bijv.).

• Topic Starter Topic Starter
Datalimiet > downloadsnelheid

Die nationale petitie is er toch al geweest, Dag van Download... Of het iets heeft uitgehaald, denk het niet maar zie x maand later.

Telenet verhoogt hun datalimiet op 1 Augustus
Belgacom verhoogt hun datalimiet én snelheid op 1 Juli

Er wordt wel verwacht dat Telenet dat ze hun datalimiet opnieuw zullen verhogen omdat Belgacom nu 5GB meer geeft, afwachten dus. Ben er wel tevreden mee al zal ik pas tevreden zijn als de datalimiet volledig wordt afgeschaft.

De snelheidsverhoging kan alleen worden toegepast indien je een ADSL+2 modem hebt (gewoon even de specificaties van je modem zoeken dus), indien niet moet je een ADSL+2 modem aankopen.

Ook wordt er melding gemaakt van een activatiekost van 50€ maar een member van een ander forum heeft al eens gebeld naar Belgacom en ze laten die activatiekost vallen als je ernaar vraagt.

Bij Telenet hoef je geen modem te kopen, die krijg je gewoon gratis. Volgens mij is aansluiting ook gratis maar weet ik niet zeker.

Maar als ze het technisch kunnen verhogen zonder dat ze nieuwe investeringen moeten doen, dan is de enige reden dat ze het nu nog niet gedaan hebben dus het feit dat ze met die aankopen van extra GB gewoon goed geld verdienen, zolang dat zo is zullen die geldwolven nog wel even doorgaan met limieten.

Ik heb ook ADSL GO en zit op 12GB en die is in no-time op!
En zit met twee computers.

Wat een belachelijk download limiet is dat nu de dag van vandaag? 12GB kom op zeg!

25GB ziet er idd al een stukje beter uit maar als alle rest praktisch geen limieten heeft? Schaf dat dan ook af he.

Ik ging laatst nog klagen bij de hulpfoon! Dacht ik van hmm tjien dat internet gaat traag? Ik kan toch nu nog niet door dat limiet heen zitten. Wist ik totaal niet dat ik maar 12GB had, tot ze het me vertelden. Ik zeg kom op en telenet heeft gelijk 35GB in een maand!

Ja omdat portugal enzo nog met limieten zit zei hij :s
Maar wordt binnenkort afgeschaft...

yEAH 60 GB, daar kan ik al even mee verder :D

Ja omdat portugal enzo nog met limieten zit zei hij :s
Maar wordt binnenkort afgeschaft...
Lol, dus ze wachten tot elk land in Europa de limieten heeft afgeschaft en dan gaan ze het in België ook eens doen, wat een trieste bende hier ook he :no:

mensen zijn nog veel te naief en moeten gewoon van provider veranderen, geen telenet/geen belgacom, iedereen gewoon adsl van een andere provider maakt niet uit welke
90% van de gevallen biedt minstens evengoede voorwaarden aan lagere prijs!

mensen zijn nog veel te naief en moeten gewoon van provider veranderen, geen telenet/geen belgacom, iedereen gewoon adsl van een andere provider maakt niet uit welke
90% van de gevallen biedt minstens evengoede voorwaarden aan lagere prijs!

Niet iedereen kan Dommel krijgen bij mijn weten.

Ik denk dat ik hier alleen Telenet en Belgacom adsl kan krijgen. Je mag ook niet vergeten dat overschakelen enkel na een jaar kan, en je dan mogelijk ook weer aansluitkosten betaalt aan de nieuwe provider. Tel daarbij dat klanten gewoontedieren zijn en je blijft dan liever waar je bent. Verder zullen ze bij Telenet binnenkort dan ook wel de limieten gaan verhogen.

Ik denk dat ik hier alleen Telenet en Belgacom adsl kan krijgen. Je mag ook niet vergeten dat overschakelen enkel na een jaar kan, en je dan mogelijk ook weer aansluitkosten betaalt aan de nieuwe provider.

Tenzij ze een actie doen dat de aansluitkosten gratis zijn, dat gebeurt af en toe...

http://www.userbase.be/forum/portal.php?show=providerabo

goedkoopste ADSL 2 ABO
Scarlet ADSL20 20Mbps/ 1024Kbps 60GB/ 60GB/ 60GB €35.65

goedkoper+sneller dan Telenet/Belgacom

In feite zit je dan nog bij Belgacom want die hebben Scarlet ondertussen overgenomen. Maar het is wel een interessante formule, ik denk dat ik volgend jaar daar eens ga naar uikijken,ofwel bij Dommel.

Wat betreft die snelheden: dat zijn maximumsnelheden. Hangt vooral af van waar je ergens woont ten opzichte van de centrale. Soms mag je al blij zijn als je de helft haalt :rolleyes:

Zelfs zonder de snelheidsverhoging, heb je een kleine snelheidsverhoging gekregen. Upload is verdubbeld en downloaden zelf gaat ook sneller.

Terug
Naar boven