Fitness Seller

Belgie bestaat niet!

Hahaha het onderwijs in België is beter dan Nederland, misschien qua middelbare opleidingen, maar als ik kijk naar verschillende lijsten van top universiteiten...

Medisch gezien - Erasmus MC heeft het beste klinisch onderzoek van Europa (laatst onderzocht)

Bedrijfskunde/Economie - Erasmus MC behoort tot de wereld top 25, geen Belgische universiteit die hier ook maar een klein beetje bij in de buurt komt.

Verschillende top 100 lijsten:
Meestal (bijna) alle universiteiten uit NL er in, meestal 1-2 belgische Unis (niet als hoogst genoteerde)

Ze hebben het over middelbare opleidingen.

Wat doet het er eigenlijk toe? Zoveel verschil zal het niet zijn.

Hahaha het onderwijs in België is beter dan Nederland, misschien qua middelbare opleidingen, maar als ik kijk naar verschillende lijsten van top universiteiten...

Medisch gezien - Erasmus MC heeft het beste klinisch onderzoek van Europa (laatst onderzocht)

Bedrijfskunde/Economie - Erasmus MC behoort tot de wereld top 25, geen Belgische universiteit die hier ook maar een klein beetje bij in de buurt komt.

Verschillende top 100 lijsten:
Meestal (bijna) alle universiteiten uit NL er in, meestal 1-2 belgische Unis (niet als hoogst genoteerde)
Daar heb je wel een punt, maar België behoort toch ook tot de betere: [Link niet meer beschikbaar]

Nederland staat 9 keer vermeld in de world ranking, België 6 keer.

Overigens zegt dit natuurlijk niets over de studenten, het is alleen een kwaliteitscijfer voor de universiteiten zelf.

• Topic Starter Topic Starter
ff serieus, jullie hebben alleen maar de ILLUSIE dat jullie belgen een hoog opleidingsniveau hebben..
I quote:
Belgian" citizens are actually innocent (for the most part) people (for the most part) that have been kidnapped by the New World Order's Belgian Conspiracy division and brainwashed using psychotronic mind control, psychotropically enhanced beer, and neurolinguistic programming into believing that they are Belgians.
Jullie geloven dat jullie belgen zijn, wat niet waar is, dus kunnen jullie ook best geloven dat jullie goed onderwijs hebben!:cool:

Edit: Wat dus niet waar is!:fuu:

Put that in my carebox -> \___/
ERROR: Carebox to small for this load of crap

Laat die belgen toch gewoon in de waan dat ze beter onderwijs hebben.

Vlaanderen moet zich gewoon bij Nederland voegen. Dan kunnen we die knuffelmarokkanen afschaffen en knuffelvlamingen invoeren!

Een vriend van mij heeft in de krant gelezen dat België in de top 2 of 3 stond, en nederland maar op de 17de plaats. Lijkt me ook wel logisch, als je in belgië een opleiding voor beenhouwer doet krijg je een cursus van 4000 paginas, in nederland ben je voor hetzelfde manager. :D

Een vriend van mij heeft in de krant gelezen dat België in de top 2 of 3 stond, en nederland maar op de 17de plaats. Lijkt me ook wel logisch, als je in belgië een opleiding voor beenhouwer doet krijg je een cursus van 4000 paginas, in nederland ben je voor hetzelfde manager. :D

Of belgen hebben 4000 paginas nodig om het te snappen. ;)

ze vergissen zich, het gaat hier om Wallonië niet België, maar ik versta de verwarring wel

We moeten Vlaanderen nou ook niet gaan verheerlijken.... Als ik de grens overga naar België hoef ik niet eens een bord te zien, het "kedeng kedeng" gevoel vertelt me genoeg.....

We moeten Vlaanderen nou ook niet gaan verheerlijken.... Als ik de grens overga naar België hoef ik niet eens een bord te zien, het "kedeng kedeng" gevoel vertelt me genoeg.....
Anderzijds is jullie sT van ruimtelijke ordening wel netjes maar vaak buitengewoon saai. Ik hou wel van het meer rommelige lintbebouwing met telkens een compleet ander huis. Zo'n wijk met 1000 keer hetzelfde soort woning ben je snel beu gezien. Alleen de wegen zijn hier vaak nog een ramp.

Anderzijds is jullie sT van ruimtelijke ordening wel netjes maar vaak buitengewoon saai. Ik hou wel van het meer rommelige lintbebouwing met telkens een compleet ander huis. Zo'n wijk met 1000 keer hetzelfde soort woning ben je snel beu gezien. Alleen de wegen zijn hier vaak nog een ramp.

Oh zeer zeker ben ik ook meer fan van het wat minder gestructureerde wonen. De wijken in NL zijn aardig saai. Maar het moge duidelijk zijn dat Nederland één van de beste infrastructuur/organisatie heeft in de wereld. Al zorgt dat er ook vaak voor dat het soms allemaal nèt te georganiseerd is....

Ik ben overtuigd.

lol:D leuk bedacht:roflol:

Belgie bestaat niet alles is de matrix.

Maar dan toch wel het meest intelligente apenland. België heeft niet voor niets het hoogste onderwijsniveau in europa.

ik bedoel op vlak van politiek, bestuur, beslissingen, justitie, vreemdelingenbeleid, anti-terrorisme (hebbe we eigenlijk totaal in de praktijk niet) en noem maar op
vroeger was ik trots om te zeggen dat ik vlaming ben, maar de laatste tijd voel ik me er toch niet meer zo trots om...

We kunnen beter als vlaming en nederlander wat meer verbroederen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven