Fitness Seller

België legaliseert grote groep illegalen

• Topic Starter Topic Starter
Hier staat toch duidelijk MEDE (2,5 werkend)

Overheen gelezen, maar er zitten dus alsnog werklozen bij die al 5 jaar of langer in Belgie wonen, wat is daar precies de toevoeging van?

Ik vind het trouwens vreemd dat je belasting betaalt als je illegaal in Belgie verblijft. Een illegaal is namelijk een persoon die zonder rechtmatige status in een land verblijft, waarom wordt die het land niet uitgetrapt?

Wat een enorme kortzichtigheid weer!

Er gelden spelregels voor deze operatie en het gaat mede om werkende mensen (degene die belasting betalen en zorgen dat de economie draaiende blijft)
Door wanbeleid van de vorige regeringen kunnen ze weinig anders.

Wat heerlijk vlaams en nederlands gezeik ook...bang dat je toekomst opgegeten wordt door "buitenlanders"...
Weet je wat kortzichtig is? Denken dat dit allemaal betaalbaar zal blijven en dat de SZ een pot is waar je in kan blijven grabbelen. Waneer gaan mensen eens inzien dat we amper genoeg geld hebben om onszelf te onderhouden, laat staan dat we in staat zijn het OCMW (weet niet hoe dit in Nl noemt) voor gans de wereld te spelen.

Asielzoekers die echt dringend opgevangen moeten worden - ok
Mensen die hier echt een leven hebben opgebouwd en waarvan je kan zeggen: die gaan helpen om het land te versterken - ok

Al de rest? Sorry maar dit is niet het land van melk & honing.

Dat kan je dan rechts noemen maar ik noem dit gewoon realisme.

Stel achterlijken daar

Wat een enorme kortzichtigheid weer!

Er gelden spelregels voor deze operatie en het gaat mede om werkende mensen (degene die belasting betalen en zorgen dat de economie draaiende blijft)
Door wanbeleid van de vorige regeringen kunnen ze weinig anders.

Wat heerlijk vlaams en nederlands gezeik ook...bang dat je toekomst opgegeten wordt door "buitenlanders"...

MMM, illegalen die belasting betalen, :rolleyes:

Weet je wat kortzichtig is? Denken dat dit allemaal betaalbaar zal blijven en dat de SZ een pot is waar je in kan blijven grabbelen. Waneer gaan mensen eens inzien dat we amper genoeg geld hebben om onszelf te onderhouden, laat staan dat we in staat zijn het OCMW (weet niet hoe dit in Nl noemt) voor gans de wereld te spelen.

Mensen die hier echt een leven hebben opgebouwd en waarvan je kan zeggen: die gaan helpen om het land te versterken - ok

De groepen die je aanhaalt zullen ongetwijfeld onder deze regeling vallen maar iedereen is bang dat elke Ali of Mohamed een paspoort krijgt.
Nogmaals er zijn spelregels aanverbonden, zolang die correct opgevolgd worden is er niks aan de hand.
Er zijn nu eenmaal internationale wetten die bepaalde rechten voorschrijven aangaande clandestiene migranten.

MMM, illegalen die belasting betalen, :rolleyes:

Dat ligt aan de bedrijven die dit soort mensen in dienst nemen. Wit werken betekend belasting betalen voor bedrijven.

idd, gewoon schandelig. Eenmalige regularisatie, en dit dat maakt toch al minstens tweemalig? Ik vind dat m'n zoals Australië moet doen, immigratieverbod. Tenzij je financieel iets kan bijdragen of een bepaald beroep hebt. Anders njet. Houd toch enkele jaaaren op m'n dit soort groepsregularisaties. "Grenzen" dicht en je eigen bevolking ff terug op de been brengen. Economie laten bloeien, en dan de aussie regeling.

Stond er toch ook iets bij van "we gaan maatregelen nemen zodat we niet meer asielzoekers aanzuigen". DAT KAN NIET. Logisch dat die andere toch ook gaan proberen, het lukt toch :rolleyes:

tijd voor revolutie?
of massa-emigratie door de vlamingen? dat de illegalen en walen maar alleen hier in dit k*tland blijven zitten en wij zoeken een beter land en laten niemand anders nog binnen:D

Echt belachelijk voor woorden, ze zouden beter eens de ECHTE belgen helpen die in moeilijkheden geraken! Mensen met gezinnen die zonder werk zitten door de crisis, of hun huis zijn kwijt geraakt door tegenslagen en dergelijke, kheb zelfs nog liever dat ze daklozen helpen dan al die vreemdelingen zonder papieren die alleen maar geld kosten en ons geen enkelijke toevoeging geven aan onze maatschappij. Hoe kun je in godsnaam medelijden hebben met z'on mensen? Ze lachen ons apenland gewoon uit en Terecht! Damn wat is onze politiek toch idiooooot. Denk dat ze het weer heel mooi verwoorden 2,5 jaar werken yeah right, ze geloven daar nog in sprookjes, ben eens benieuwd waar ze die mensen vinden. Prostitutie? Drugsmilieu? Of gewoon in criminaliteitsmilieu

Laatst bewerkt:
Regering gaat 25.000 asielzoekers regulariseren

Na het akkoord dat de regering-Van Rompuy bereikte in het asieldossier, is van een algemene regularisatie geen sprake. Toch krijgen ongeveer 25.000 asielzoekers uitzicht op een wettelijk verblijf in België.

Ongeveer 25.000 gevallen
De campagne voor de aanvragen tot regularisatie op basis van de nieuwe criteria loopt van 15 september tot 15 december. De regering kwam overeen om niet te communiceren over het geschatte aantal betrokkenen. Maar het zou om zowat 25.000 gevallen gaan. Eerdere schattingen liepen van 50.000 tot 100.000, naargelang de politieke bron. (belga/vsv)
Echt gestoord.

Ga even uit van het slechtste geval:

2000 euro per illegaal voor huisvesting en onderhoud...?

50 miljoen euro belastingsgeld weggegooid!!

En nu maar wachten op het nieuwe aanzuigeffect. Win for life is dat hier voor illegalen.

Echt gestoord.

Ga even uit van het slechtste geval:

2000 euro per illegaal voor huisvesting en onderhoud...?

50 miljoen euro belastingsgeld weggegooid!!

En nu maar wachten op het nieuwe aanzuigeffect. Win for life is dat hier voor illegalen.

Ik kan me wel vinden in alles wat je in deze thread schrijft. Je bekijkt het nu wel van de meest negatieve situatie die mogelijk is. Maar het klopt wel wat je zegt ...
Gaat lekker toch weer in ons landje :rolleyes:

Ik snap niet waarom men wil bewerkstelligen dat misdaad en naaierij beloond wordt. Als ik nu enkele mensen zou oplichten voor een paar 1000 euro's en daar gaat 5 jaar overheen en ik word niet gepakt, dan kan ik na 5 jaar niet meer strafrechterlijk vervolgd worden. Precies hetzelfde bij deze mensen: ze naaien het Belgische volk, en nu zijn ze toch welkom na enkele jaren.

Goed beeld straalt de Belgische regering uit, want men zegt in principe: komt allen naar Belgie, verschuil je voor 5 jaar en daarna ben je welkom om te profiteren.

Achja dat men de huidige bevolking voor de gek houdt, tot daar aan toe, tenslotte heeft het grootste deel van die bevolking ook voor deze knoeiers gestemd. Maar wat ik zo jammer vind is dat de toekomstige generaties met de ellende gaan zitten. De schuld die we momenteel aan het opbouwen zijn is nauwelijks nog te vatten. Méér dan de VS als je naar de verhouding met het BNP kijkt! Ik denk niet snel zwart maar wat de toekomst van België betreft ziet het er echt slecht uit. Ik kan me niet echt voorstellen dat dit land nog heel lang zal blijven bestaan.

Tijd voor rellen!

(of een aanslag op het Belgisch Koningshuis, vandaag 21 juli)

En ja hoor het wordt nog gekker:

"Belgisch asielbeleid schendt Europese afspraken"

Asielcentrum 127bis in Steenokkerzeel.
De Nederlandse europarlementsleden Jeanine Hennis-Plasschaert en Hans van Baalen (beiden VVD) denken dat het Belgische asielbeleid haaks staat op Europese afspraken. Dat blijkt uit schriftelijke vragen die ze daarover aan de Europese Commissie en de EU-ministers hebben gesteld.

Het akkoord dat de regering-Van Rompuy dit weekend afsloot over regularisaties is volgens Hennis en Van Baalen in strijd met de EU-afspraak om de illegale immigratie te bestrijden en ervoor te zorgen dat vreemdelingen die zich illegaal in een lidstaat bevinden, naar hun land van herkomst terugkeren.

Een 'generaal pardon' van lidstaten draagt volgens de VVD'ers "op geen enkele wijze bij tot de totstandkoming van een gemeenschappelijke immigratiebeleid". Hennis en Van Baalen willen ook weten of de EU vooraf door België op de hoogte is gebracht van het nieuwe beleid. (belga/sam)

Hopen dat Europa de federale regering eens hard aanpakt hierover.

Terug
Naar boven