XXL Nutrition

België legaliseert grote groep illegalen

Echt gestoord.

Ga even uit van het slechtste geval:

2000 euro per illegaal voor huisvesting en onderhoud...?

50 miljoen euro belastingsgeld weggegooid!!

En nu maar wachten op het nieuwe aanzuigeffect. Win for life is dat hier voor illegalen.

Dat gaat veel meer geld kosten, factor 10 zeker. Op de lange termijn factor 100 zou me weinig verbazen.

Belgie en Nederland zijn verkocht aan de moslimlanden in ruil voor olie.

Ik kan een ieder aanraden de postinggeschiedenis van Schavuit1986 er af en toe eens op na te lezen, ben je direct weer vrolijk.

Wat een simpelheid, het is dan ook niet moeilijk om het altijd beter te weten dan dit soort mentale gedrochten.

Oh ok humor haha zeg dat dan schavuit!

Dat gaat veel meer geld kosten, factor 10 zeker. Op de lange termijn factor 100 zou me weinig verbazen.
Ik was ook even vergeten dat er meestal nog veel gezinshereniging volgt, iets waar men tot op heden nog niets aan gedaan heeft in dit land. Verder wil de regering het exacte aantal regularisaties niet eens meegeven. Het "zouden" er 25000 kunnen zijn, maar 100000 is dus ook mogelijk.

Zelfs de autochtonen vinden geen job, hoe zouden mensen die de taal niet spreken, geen opleiding hebben genoten etc dan een job moeten vinden?

Ik vind dit echt erg voor iedereen in dit land...

inderdaad, komt alleen maar positief racisme door, wij gaan toch ook niet liggen lullen als we een job niet krijgen om één of andere reden. Wel zij zouden wel een job krijgen omdat je bang hebt ze direct "racist" liggen roepen?

Ik zie dit niet zitten. Zelfs als het zou betekenen dat allen die niet aan die voorwaarden voldoen, eruit worden gekieperd (wat ook niet gebeurt...)

pffffff en dan moet je bang zijn omdat je anabolen koopt of een joint rookt .... want dat is dan weer wel slecht voor de overheid , maar illigalen legaliseren gewoon omdat ze hier al 5 jaar zijn dat is dan wel ok ??? als ze hier al 5 jaar zijn zonder vergunning is het toch duidelijk dat ze ook helemaal geen geldige reden hebben om hier te zijn ??? wat een bleachelijk ****ing klote land is dit !

legaliseren en dan belgie laten ontploffen!!!!

Belgie en Nederland zijn verkocht aan de moslimlanden in ruil voor olie.

Kort door de bocht gezegd komt het hier wel op neer. De rijken der aarde bepalen alles, 2% procent die maar liefst 50% van al het geld bezit. :roflol: Ik werk voor nog geen 8 Euro netto per uur, voel me soms net gekke henkie.

Het komt allemaal uit de aarde z'n bloed (olie), haar bossen, haar synergie.

Het feit dat mensen leuke kleding en schoenen willen, wordt afbetaald met extreem en zeer snelle verschuiving van demografische verhoudingen waarbij vreemde vogels in jou knuse wijk de sfeer uit hun as slaan. En jij mag bij de woningbouw fors wat extra jaren wachten op een toewijzing voor een schamele maar peperdure huurwoning.

Henry Ford is onze nieuwe Jesus Christus. Over een paar honderd jaar wordt 1863 onze nieuwe nuljaar en spreken we in 2263 van 400 jaar na Ford.

Het geld had nooit in de richting van het Midden-Oosten moeten gaan. Als we nooit interesse hadden getoond hadden die lui zich pas op z'n vroegst over 3000 jaar de intelligentie verschaft om het naar boven te halen. En dan nog hadden ze geen afnemer en was hier de industrialisatie nooit zo verwoestend op gang gekomen.

Terug
Naar boven