Manny Ribera
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat wel,maar gezien het geleverde spel 0-0 tegen Kazachstan thuis, 0-1 in en tegen Armenië met de hakken over de sloot, nu 1-0, best wel interessante uitslagen é
![]()

Nou belgie gaat niet zo goed heh,hebben jullie nog hoop.
, ga je met goed spelen maar toch verliezen, stijgen op de Fifa lijst, NEEN!
, ben eens benieuwd wat er gaat gebeuren. Volgens mij mag de tegenpartij dan beslissen, want ik herinner mij nog vaag zo'n geval in de belgische competitie. Anderlecht-RWDM. RWDM zorgde toen voor een stunt door te winnen op anderlecht, maar in blessuretijd voerde de trainer van RWDM (Ariel Jacobs?) een vierde wissel door. Anderlecht diende geen klacht in zodat de uitslag behouden bleef, dus als België geen klacht indient... Ben eens benieuwd.Ja dat wel,maar gezien het geleverde spel 0-0 tegen Kazachstan thuis, 0-1 in en tegen Armenië met de hakken over de sloot, nu 1-0, best wel interessante uitslagen é
![]()
ja waarom wordt daar niks meer van gezegd, de belgen moeten die wedstrijd verdorie opeisen maar ze weten niet eens van iets
Als Marco maar in godsnaam geen Heitinga gaat inzetten, want dat kan een hoop mensen aan het huilen krijgen.

ja waarom wordt daar niks meer van gezegd, de belgen moeten die wedstrijd verdorie opeisen maar ze weten niet eens van iets![]()