AndroidHealthClinic

Belgie - Servie / Azerbeidzjan

Ja dat wel,maar gezien het geleverde spel 0-0 tegen Kazachstan thuis:rolleyes: , 0-1 in en tegen Armenië met de hakken over de sloot, nu 1-0, best wel interessante uitslagen é:rolleyes:

dan kan je wél besluiten dat ze goed verdedigen :D

Verdediging is ook oké met Kompany en Van Buyten en Vermaelen ( al is het wel weer een rare beslissing van réne om gisteren met 4centrale verdedigers te spelen en 3 centrale middenvelders!!!, maarja het is gewoon gebrek aan...) en ook centraal op het middenveld zit het wel goed, maar spitsen die aan een halve kans genoeg hebben om te scoren hebben wij niet. Mss dat maar eens werkt moeten maken aan de neutralisatie van Tchité die heeft niet veel nodig om te scoren. Ook Dosunmu is zo'n speler, maar die valt mss wel te ligt uit op europees niveau.

Nou belgie gaat niet zo goed heh,:D hebben jullie nog hoop.

Nou belgie gaat niet zo goed heh,:D hebben jullie nog hoop.

Ik in ieder geval niet veel meer, ik had zoveel verwacht van die partij, Servië is echt niet meer wat het geweest is dus daar verliezen is gewoon slecht. Ik heb lak aan de media, ze spraken alleen maar van winnen of gelijkspelen. Nu verliezen ze aja maar ze hebben wel goed gespeeld, haha daar lach ik mee, met goed spel en zonder punten ga je je dan kwalificeren:rolleyes: , ga je met goed spelen maar toch verliezen, stijgen op de Fifa lijst, NEEN!

Haha, ja mij is het alleszins niet opgevallen, maar na de 1-0 heb ik het nog nauwelijks gevolgd, want dan weet je meteen ook de einduitslag. Maar Vandenbergh moest die laatste kans gewoon binnen getrapt hebben, maarja. Maar als servie wel degelijk 4 wissels heeft doorgevoerd :rolleyes:, ben eens benieuwd wat er gaat gebeuren. Volgens mij mag de tegenpartij dan beslissen, want ik herinner mij nog vaag zo'n geval in de belgische competitie. Anderlecht-RWDM. RWDM zorgde toen voor een stunt door te winnen op anderlecht, maar in blessuretijd voerde de trainer van RWDM (Ariel Jacobs?) een vierde wissel door. Anderlecht diende geen klacht in zodat de uitslag behouden bleef, dus als België geen klacht indient... Ben eens benieuwd.

als de belgen op deze manier al moeten gaan winnen... :D Tjah, maar zo zouden ze wel de 3 punten binnen hebben.. Ikzelf zou klacht indienen en voor gelijkspel gaan, lijkt me het eerlijkst.

naar mijn weten speelde Hoefkens amper bij Engelse 2de klasser stoke
Om die dan aan de aftrap te laten komen...

Zelfde met Mbo, Sterchele had daar inderdaad moeten staan

Deze campagne wordt weer een blamage van formaat

Ja dat wel,maar gezien het geleverde spel 0-0 tegen Kazachstan thuis:rolleyes: , 0-1 in en tegen Armenië met de hakken over de sloot, nu 1-0, best wel interessante uitslagen é:rolleyes:

Nee enige conclusie is dat België een oersaaie ploeg is. Allee er is geen enkele mooie actie te zien, door het stroeve spel van de Belgen wil de tegenstander ook al bijna niet meer shotten want ze weten toch dat we een foutje maken ergens tijdens de match. Eens die mannen op voosprong zijn ze gerust. Misschien wat overdreven maar het komt toch op dat neer jammer genoeg.

Hopelijk krijgen we vnvd wat doelpunten te zien, zoniet treden we in het vervolg beter alleen maar aan met onze beloften.

idd vandaag moeten ze nou toch echt wel winnen.

Tegen wie moeten jullie vanavond..?

• Topic Starter Topic Starter
Azerbeidzjan

Wissels Servie - Belgie :

59' Trisovic / Lazovic

72' Koroman / Ergic

81' Markovic / Stepanov

88' Pantelic / Duljaj

???

ja waarom wordt daar niks meer van gezegd, de belgen moeten die wedstrijd verdorie opeisen maar ze weten niet eens van iets :rolleyes:

We zullen vanavond laten zien hoe het moet Belgie.

Als Marco maar in godsnaam geen Heitinga gaat inzetten, want dat kan een hoop mensen aan het huilen krijgen.

ja waarom wordt daar niks meer van gezegd, de belgen moeten die wedstrijd verdorie opeisen maar ze weten niet eens van iets :rolleyes:

De wissel Stepanov-Markovic is niet door gegaan. Hij stond klaar om in te komen, maar Dragutinovic blesseerde zich dan in die fase. Stepanov trok daardoor opnieuw zijn jasje aan. Drago kon dan toch doorspelen en uiteindelijk bracht hij dan iemand anders in. Zaak gesloten dus.

3-0 Gewonnen eindelijk nog eens :banana:

Simons (pen), Vandenbergh en dembele.

De scheids verdiende rood wat een klungel hij gaf dembele onterecht rood voor een zogezegd natrappen terwijl die achterlijker azerbeid na schopte voor de neus van die domme let van een scheids, maar die trok geel voor die azerbeid en rood voor moussa. Ga weg scheids en kom nooit meer terug!

Laatst bewerkt:
monster onterechte rode kaart!

Terug
Naar boven