XXL Nutrition

Belgie - Servie / Azerbeidzjan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat is het nou geworden..?

Ik heb Duitsland met de live-ticker moeten volgen; 4-1 winst voor ons! :D


edit: 3-0 dus, gefeliciteerd!
 
mooie wedstrijd? Voor één keer dat ik niet kijk winnen ze :D
 
Tja, tegen amateurs is het natuurlijk niet moeilijk om te winnen.
 
Het selectie beleid van Rene is poep.
 
idd, laat die rene ne keer afbollen. "Ik vind emiel goed spelen, ook peroni" en andere zaken dat hij zei in dat interview voor de wedstrijd...
Aan alles wat ik van die mens heb gelezen en gehoord/gezien, weet ik voor 100% dat die mens niks kent van voetbal...
 
Aime Antheunis was anders ook geen succes.
 
behalve matthijsen en gerets is er geen betere belgische coach
 
In functie van de rode duivels denk ik wel dat je gelijk hebt.
 
hmm, ja mss die ene die zulte-waregem traint eens proberen

Anders ook eens een buitenlander aanstellen. Ik herriner m nog altijd een interview met Boskamp....interviewer vraagt hem iets over de invoering van de looplijnen in Belgie, Boskamp lacht hem half uit en zegt ja daar zijn wij (Nederland ;) ) wel al 10jaar meebezig. Ik bedoel maar hoeveel staan belgische spelers/trainers wel niet achter. Daarom dus een keer buitenlandse coach. Zoals huddinck (schrijf je dat zo?) met Australie enzo.

ps: waarom springt men trema altijd op de i ervoor ipv op de e ???
 
hmm, ja mss die ene die zulte-waregem traint eens proberen

Anders ook eens een buitenlander aanstellen. Ik herriner m nog altijd een interview met Boskamp....interviewer vraagt hem iets over de invoering van de looplijnen in Belgie, Boskamp lacht hem half uit en zegt ja daar zijn wij (Nederland ;) ) wel al 10jaar meebezig. Ik bedoel maar hoeveel staan belgische spelers/trainers wel niet achter. Daarom dus een keer buitenlandse coach. Zoals huddinck (schrijf je dat zo?) met Australie enzo.

ps: waarom springt men trema altijd op de i ervoor ipv op de e ???


Denk je dat Boskamp tactisch zoveel beter is of de andere belgische toptrainers :roflol: . Boskamp is gewoon een krak in het omgaan met spelers, maar of ie een hoog niveau haalt qua spelanalyses en tactische richtlijnen :scratch:, er zijn er veel beter hoor. Dury trainer van de rode duivels nu moet niet gaan fantaseren é, die man is nog altijd beroepshalve politie-inspecteur. Ik denk dat de nationale elf toch iets te hoog gegrepen is voor hem. Al is het wel de beste trainer die zulte-waregem kan hebben.
 
Anders ook eens een buitenlander aanstellen

Dat zeg ik al sinds de periode Waseige, liefst een Nederlander.
 
Back
Naar boven