Druton
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor zover ik weet is para 3 geen SF maar de spirituele opvolger van de korea vrijwilligers vanaf 1955 in tegenstelling tot 1 para waar de roots ergens van de sas afkomen.
Ja, het heeft onze Stal1n voortgebracht. Het gaat natuurlijk wel te ver om te stellen dat het de aars van de wereld is. Een aars is tenminste nog nuttig, dus die vergelijking gaat mank.

Powerjunkie zei:para willen worden... hoe achterlijk kan je zijn hé
Ja, het heeft onze Stal1n voortgebracht. Het gaat natuurlijk wel te ver om te stellen dat het de aars van de wereld is. Een aars is tenminste nog nuttig, dus die vergelijking gaat mank.

waar dit op slaat begrijp ik echt niet.... Stalin kwam uit Georgië, en ik heb niks met een van beiden te maken. ik vermoed dat het iets te maken met je onvermogen om een vrouw uit oekraine naar hier te lokken?
verder moet ik toegeven dat DBB blijkbaar geïnfiltreerd is door een massa lafaards.
wat is er nou mooier dan rondparaderen in een camouflage battle-dress, met een M60 in je poten, zonnebril op je neus en een licence-to-kill in, bijvoorbeeld, Mogadishu??
hier is jouw kans om Black Hawk Down te gaan spelen in Kandahar, Kabul of Jalalabad! :shoot:
stop met Call of Duty spelen, en ga voor The Real Thing!
Daarbovenop is de teamspirit in zo een bataljon sterk ontwikkeld: elke vorm van politiek-correcte propaganda of agitatie door Groene of Linkse Ratten wordt meteen door volledige peletons in de kiem gesmoord. voor een brave, rechtse kameraad is er bovendien geen betere plaats om staatsgevaarlijke activiteiten te ontplooien dan leger of rijkswacht!
tot slot moet men zich bewust zijn van de mooie kansen die het leger biedt m.b.t. de gebeurlijke revolutie: 90% van alle revoluties worden door het leger uitgevoerd - waar kan u mogelijkerwijs beter zitten dan bij de elite van datzelfde leger in geval van zo een revolutie??
waar wacht u feitelijk nog op?!![]()

Uncle Sam 2010?waar dit op slaat begrijp ik echt niet.... Stalin kwam uit Georgië, en ik heb niks met een van beiden te maken. ik vermoed dat het iets te maken met je onvermogen om een vrouw uit oekraine naar hier te lokken?
verder moet ik toegeven dat DBB blijkbaar geïnfiltreerd is door een massa lafaards.
wat is er nou mooier dan rondparaderen in een camouflage battle-dress, met een M60 in je poten, zonnebril op je neus en een licence-to-kill in, bijvoorbeeld, Mogadishu??
hier is jouw kans om Black Hawk Down te gaan spelen in Kandahar, Kabul of Jalalabad! :shoot:
Daarbovenop is de teamspirit in zo een bataljon sterk ontwikkeld: elke vorm van politiek-correcte propaganda of agitatie door Groene of Linkse Ratten wordt meteen door volledige peletons in de kiem gesmoord. voor een brave rechtse rakker is er bovendien geen betere plaats om staatsgevaarlijke activiteiten te ontplooien dan leger of rijkswacht!
tot slot moet men zich bewust zijn van de mooie kansen die het leger biedt m.b.t. de gebeurlijke revolutie: 90% van alle revoluties worden door het leger uitgevoerd - waar kan u mogelijkerwijs beter zitten dan bij de elite van datzelfde leger in geval van zo een revolutie??
1k kn4l z3 n33R m'T mUhhh GunZZZzzZZZZZ. S1d3 TR1icEp & TaliB4n G33fT Zich OVur!!

Daarbovenop is de teamspirit in zo een bataljon sterk ontwikkeld: elke vorm van politiek-correcte propaganda of agitatie door Groene of Linkse Ratten wordt meteen door volledige peletons in de kiem gesmoord. voor een brave, rechtse kameraad is er bovendien geen betere plaats om staatsgevaarlijke activiteiten te ontplooien dan leger of rijkswacht!

Heerlijk hoe de mens zich onder mekaar uitroeit.
Politiek, een geschenk op aarde.
Oorlog en politiek hebben statistisch nog nooit iets noemenswaardigs kunnen doen aan onze voortplantingsdrift.

De ''eenkind-politiek'' gaat wel redelijk toch in China?![]()

waar dit op slaat begrijp ik echt niet.... Stalin kwam uit Georgië, en ik heb niks met een van beiden te maken. ik vermoed dat het iets te maken met je onvermogen om een vrouw uit oekraine naar hier te lokken?