AndroidHealthClinic

Belgische belspelletjes waren nooit zo interessant

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoopte op de hulp van een Samaritaan.

haha die belspelletjes ontmaskerd

nvt

Laatst bewerkt:
KarmA! Men tv is kapot dus geen Basta voor mij gisteren.

Laatst bewerkt:
"Carl Devlies moet dood. Als je 'm ziet en je kunt hem onder 'n auto duwen..."
Klare taal, dat is tenminste een werkgever waarbij je weet waar je aan toe bent.

schitterend stukje televisie!

Ik heb het gisteren Basta ook bekeken en die jongens zijn toch magnifiek.
Als de belspelletjes nu nog doorgaan dan is onze niet-bestaande-regering even corrupt als in qatar.

Nog erger zijn de mensen die blijven bellen. Respect voor de jongen met geen leven die de sleutel ontdekt heeft, 1.5jaar zoekwerk, continu vergelijken, programmeren, alle spelletjes volgen, uitdokteren,... :p

Laatst bewerkt:
Dat zoiets zelfs toegelaten is; daar kan niemand toch ooit opkomen tenzij je een hele analyse van een jaar doet. Kan toch gewoon niet :D

Epic bonus fail voor regiebaas. :trollface:

goede reportage :D

Geweldige aflevering, net als hun eerste aflevering vorige week!

Haha prachtig gewoon, geniale aflevering.

En die werkt voor Endemol, autsch...

Ik heb het gisteren Basta ook bekeken en die jongens zijn toch magnifiek.
Als de belspelletjes nu nog doorgaan dan is onze niet-bestaande-regering even corrupt als in qatar.

Nog erger zijn de mensen die blijven bellen. Respect voor de jongen met geen leven die de sleutel ontdekt heeft, 1.5jaar zoekwerk, continu vergelijken, programmeren, alle spelletjes volgen, uitdokteren,... :p

Hahaha, idd, daar werk je dan anderhalf jaar aan om 3000 euro te winnen -100 euro telefoonkosten. :D

Maar goed, een kerel met zijn wiskundeskills zal waarschijnlijk ook wel vast werk hebben.

Het mooiste was nog dat e-mailadres dat in beeld kwam om fraude te melden. Dat was gewoon hun eigen e-mailadres en niet van de kansspelencommissie. "Ik heb niet zo graag dat ze daar naar mailen". :D

Laatst bewerkt:
mooi

vanmorgen was er hier in vlaanderen nog zo'n gedupeerd pauperwijf op de radio
dat mens had het klaargespeeld om op enkele maanden tijd 10.000euro op te doen aan die stomme spelletjes, ze had in totaal 450euro gewonnen op die maanden
ze gebruikte zelfs de gsms van manlief, dochter en zoon
heb er gn medelijden mee, weet je toch zowiezo dat je dr gn cent aan kan winnen
maar idd ze moetn die shit verbieden, kunnen ze wat bodybuilding-docu's tonen indeplaats

Terug
Naar boven