MuscleMeat

Belgische belspelletjes waren nooit zo interessant

vanmorgen was er hier in vlaanderen nog zo'n gedupeerd pauperwijf op de radio
dat mens had het klaargespeeld om op enkele maanden tijd 10.000euro op te doen aan die stomme spelletjes, ze had in totaal 450euro gewonnen op die maanden
ze gebruikte zelfs de gsms van manlief, dochter en zoon
heb er gn medelijden mee, weet je toch zowiezo dat je dr gn cent aan kan winnen
maar idd ze moetn die shit verbieden, kunnen ze wat bodybuilding-docu's tonen indeplaats

Hehe, het zullen wel voetbaloverzichten worden. :D

nice.. maar hoe dat die nerd in aflevering 5 niet is doorgedraaid..

Waarschijnlijk heeft die minder tijd gestoken in die code kraken dan jij op dbb verdoet hebt

durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Alle negatieve aandacht voor de kansspelcommisie is goed, dus goede uitzending.

de tijd die ik op dbb zat , zat je moeder telkens op me

dat noem ik niet echt verdoete tijd , maar gedoete tijd

zit ik op gemak te kijken, komt mijn achterneef oppeens in beeld als "wiskundenerd"...

Gaetan is topmanager en een rekenkundig wonder, die vind die sleutel op ms 3 dagen, meer tijd heeft hij er niet voor.

Denk da je nie snapt hoe sleutels werken

Snap ook niet waarom mensen denken dat het oplossen van zo'n sleutel te maken zou hebben met complexe wiskunde.
Het enige wat je doet is dingen optellen, de vraag wat je optelt heeft niet eens iets te maken met wiskundig inzicht.

Had ik al van de eerste dag door dat dat pure oplichterij was. Het is aan schande dat het zo lang geduurd heeft. Ook grappig dat ze nu met smoesjes komen als 'ja we deden alles volgens de wet, maar er is geen draagkracht meer voor bij de bevolking'. Lees: we zijn ontmakserd dus nu loopt zelfs de grootste debiel er niet meer in. Nog beter zou zijn als ze elke cent zouden moeten terugbetalen.

Gewoonweg geniaal dat die oplichters eindelijk eens ontdekt zijn.
Ze mochten maar blijven mensen oplichten. Hoeveel hebben zij daar niet aan verdient?

haha die big brother moet hem flippen op deze moment:d
vraag me af of die undercover presentator beschermd word, moet tog veel haat tegenover hem hebben van de VMMa, ik lees ook dat die acteur is die kan fluiten naar gastrollen bij de vtm.

haha die big brother moet hem flippen op deze moment:d
vraag me af of die undercover presentator beschermd word, moet tog veel haat tegenover hem hebben van de VMMa, ik lees ook dat die acteur is die kan fluiten naar gastrollen bij de vtm.

hij was toch een leerkracht zedenleer?

VMMa haalt belspelletjes meteen uit de ether

De Vlaamse Mediamaatschappij (VMMa) zet de uitzending van de belspelletjes met onmiddellijke ingang stop "wegens de hetze die errond wordt gecreëerd". Dat meldt de omroep in een mededeling.

"Ondanks het feit dat de organisatie van de belspellen volledig binnen het wettelijke kader gebeurde, wat vandaag ook bevestigd werd door de Kansspelcommissie, heeft de VMMa toch beslist om de uitzending van de belspellen met onmiddellijke ingang stop te zetten", luidt het in het persbericht van de maatschappij achter onder meer vtm en 2BE.

Mol
De belspelletjes zijn al langer omstreden, maar de "hetze" rond het programma bereikte een hoogtepunt na de uitzending van 'Basta' maandag. Het Eén-programma dropte een mol bij de belspelletjes en legde de praktijken van de spelletjes bloot.

Verantwoordelijkheid
"Ondanks het feit dat we alles strikt volgens de wet hebben georganiseerd, vinden we het niet langer opportuun de belspellen uit te zenden", zegt Peter Quaghebeur, directeur-generaal van de VMMa. "We nemen als Vlaams bedrijf, geworteld in de samenleving, onze verantwoordelijkheid op. Als er geen maatschappelijk draagvlak is voor belspellen, dan heeft het ook geen zin meer dat we ze uitzenden. We willen niet dat onze kijkers de indruk hebben dat wij de wet overtreden."

Chatprogramma's
Bij televisiezenders VT4 en VIJFtv werden de belspelletjes al eerder stopgezet. De laatste uitzendingen kwamen in de zomer van 2009 op antenne. "We hebben voor onze dagprogrammatie gekozen voor een ander soort programma's. De reden voor de stopzetting was een loutere televisiekeuze", zegt Lies Maesschalck, persverantwoordelijke van SBS Belgium. Op de zenders zijn er 's nachts wel nog chatprogramma's te zien, zoals Astro TV. (belga/mvdb/adb)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie...haalt-belspelletjes-meteen-uit-de-ether.dhtml

Potverdomme, op welke dames moet ik mij nu snachts afrukken ? :(

Ga voor digitale tv.... of je goede oude internet verbinding ;) dames genoeg op het web.

The people have won. Een voorbeeld van een verandering op basis van bottom-up processen.

Top-down(= politici die het verbieden) zou veel sneller gewerkt hebben, maar jah. Beter laat dan nooit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

The people have won. Een voorbeeld van een verandering op basis van bottom-up processen.

Top-down(= politici die het verbieden) zou veel sneller gewerkt hebben, maar jah. Beter laat dan nooit.

Je hebt net nieuwe woorden geleerd zeker ?
En nee. Ze wouden het niet afschaffen omdat het voor hun geld opbracht. Moest dit niet gebeurd zijn, zou het vele langer geduurd hebben vooraleer zo'n dingen stopgezet worden. Waarschijnlijk nog zelfs jaren.

Terug
Naar boven