Fitness Seller

Belgische belspelletjes waren nooit zo interessant

Ben vrij zeker dat dat niet in je koude kleren gaat zitten als je in één avond zoveel scheldwoorden naar je hoofd krijgt, zeker als er ook nog een kern van waarheid in zit.

En genoeg geld? Die verdienen heus niet zoveel hoor. Idd wel triest als je daar als beller massa's geld aan verloren hebt.

Voor 3 uurtjes in de nacht verdienden de presentatoren 350 brut
5 uur overdag (2 shiften) is het 550 brut

Valt dus nog mee.

Voor 3 uurtjes in de nacht verdienden de presentatoren 350 brut
5 uur overdag (2 shiften) is het 550 brut

Valt dus nog mee.
Bron?

Volgens mij werkten ze niet elke dag, dus het is niet *5 per week. Er staat ook nogal wat tegenover, en dan zijn er andere (gelijkaardige) manieren om goed te verdienen (bijv. demonstrateur/vertegenwoordiger).

Bron?

Volgens mij werkten ze niet elke dag, dus het is niet *5 per week. Er staat ook nogal wat tegenover, en dan zijn er andere (gelijkaardige) manieren om goed te verdienen (bijv. demonstrateur/vertegenwoordiger).
vacature
idd, die maxime werkte maar 8 dagen in de maand fzo

Bron?

stond in de humo, interview met die maxim.

Haha wat een held :roflol:

Haha wat een held die Gaetan, en wat is die presentator een simpele vent

Is dit echt? Ik dacht dat die belspelletjes na die uitzending allemaal waren gestopt..

Die afleveringen zijn vanaf hij de telsleutel gekraakt heeft, dus van voor 18 januari
of zelfs van vorige jaren toen hij andere sleutels gekraakt had

Laatst bewerkt:
Hoeveel zou ie ermee verdiend hebben in die periode?

Terug
Naar boven