AndroidHealthClinic

Nieuws Belgische christenen laten kerken ombouwen tot moskeeën

Ik denk niet dat dit een erg verstandige zet is van de belgische politiek....
enja payback voor de kruistochten....kruistochten kwamen in eerste instantie omdat de moslims zonodig jerusalem moesten veroveren, en zo graag europa wilden binnenvallen (wat de ottomanen overigens ook hebben gedaan, en alleen al in hongarije een flinke ravage hebben aangericht, bedankt jongens)

Kvind het ook gewoon een belachelijk idee, tenzij er dik huurgeld betaald wordt voor die gebouwen. Daarnaast ben ik tegen elke vorm van religie, daar is de Islam geen uitzondering op, integendeel.

Dat we net eindelijk eens goed bezig waren met het christelijk geloof af te bouwen en er nu weer een nieuw achterlijk geloof klaar staat om het te vervangen :rolleyes:

Het is maar net hoe je het bekijkt, Big T. Waarom een nieuwe moskee bouwen als je ze kunt onderbrengen in een kerk die niet meer gebruikt wordt ? (er verdwijnen volgens mij steeds meer kerken in Nederland, zal in België ook wel zo zijn)

In Helmond hebben ze van een kerk bijvoorbeeld een winkel gemaakt.

(Niet dat ik het zie zitten dat we overal moskee's hebben. Totaal niet. Maar een kerk ziet er waarschijnlijk beter uit dan een echte moskee :P)

Belachelijk dat wij moskees gaan maken voor die mannen. Dat ze het maar zelf bouwen.
In plaats van die kerkgebouwen om te bouwen tot iets waar de gemiddelde belg plezier van heeft, nee maak er maar een moskee van. Het idee van winkel of concertgebouw zegt mij wel iets.

Terug
Naar boven