AndroidHealthClinic

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

ik zit nog tot lente 2009 in de bulk :D

:eek:

amai das lang ne !

Zou maar en Cutje tussendoor doen vrind , voordat 't te vast gaat zitten en probleempjes krijgt om het eraf te krijgen :D

Dacht een maat van me ook,... z'n eigen helemaal volgeduwd omdat ie dacht dat dat wel kon als ecto ,...... totdat hij wilde gaan cutten ,......... had m nog gewaarschuwd :roflol: :roflol:

al toch paar keer geweest, leuke stad

hoe vaker dat je er komt des te kleiner dat 't word ,... je sluit automatisch alle straten zonder goede winkels uit ;)

Al moet ik zeggen dat als je met een vrouwke daar heen gaat, 't toch meestal een hele dag duurt voor ze klaar zijn :o

hoe vaker dat je er komt des te kleiner dat 't word ,... je sluit automatisch alle straten zonder goede winkels uit ;)

Al moet ik zeggen dat als je met een vrouwke daar heen gaat, 't toch meestal een hele dag duurt voor ze klaar zijn :o

tot je dicht bij de wallen komt, dan sleuren ze je mee:D

al toch paar keer geweest, leuke stad

My absolute number 1. :D

Ben nog nooit in Brugge geweest, maar als iemand me uitnodigt (:rolleyes:) wil ik er wel eens heen, ziet er wel leuk uit (voor zover ik op Wikipedia kan zien).

Winkelen (?) en Belgisch bier drinken. :thumbs:

My absolute number 1. :D

Ben nog nooit in Brugge geweest, maar als iemand me uitnodigt (:rolleyes:) wil ik er wel eens heen, ziet er wel leuk uit (voor zover ik op Wikipedia kan zien).

Winkelen (?) en Belgisch bier drinken. :thumbs:

voor da laatste ben ik zeker te vinden, het voorgaande ook eé;)

tja,.. meestal was 't bij "TEASERS" al over :D J/K ,.... is die trouwens nog steeds gesloten Flower ??? ( laatste keer dat ik er langs liep was ie nog dicht +- 1,5 wk geleden )

Volgens mij wel, maar zeker weten doe ik 't niet. Was volgens mij gewoon voor altijd dicht?? Geen idee eigenlijk. Ken wel iemand die er werkte maar die spreek ik nooit meer.

Terug
Naar boven