AndroidHealthClinic

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

re

inderdaad richard

waar gaan ze trainen en hoelaat gaat het door

:cool:

Blijven pitten gaat mij ook niet lukken,behoorlijk druk dan,zit dan in voorbereiding en heb mn dochter ook nog waar ik rekening mee moet houden.Blijf wel lekker lang hangen om de members wat beter te leren kennen.;)

@RichardV:Neem jonko mee,we hebben toch iemand nodig die het ijs gaat breken he......Voor mijn part in de kofferbak ofzo.:D

laatste activiteit sanca:

5 September 2007 13:11, (ik vond het al zo rustig op dbb :D )

dus als je terug online kan, zet je mij maar op de 'onder voorbehoud-lijst', weet nu namelijk nog niet zeker of ik kan komen...

Blijven pitten gaat mij ook niet lukken,behoorlijk druk dan,zit dan in voorbereiding en heb mn dochter ook nog waar ik rekening mee moet houden.Blijf wel lekker lang hangen om de members wat beter te leren kennen.;)

@RichardV:Neem jonko mee,we hebben toch iemand nodig die het ijs gaat breken he......Voor mijn part in de kofferbak ofzo.:D

Jonko het ijs breken??
Haha, die heb ik daarvoor niet nodig.
Jonko weet wat hij moet doen om mee te mogen:suckit:

ik hoop dat ik de meet niet moet overslaan

Laatst bewerkt:
begint er weer het zijne van te denken .....zo ben net terug uit het ziekenhuis kom wel naar de meet gaat denk ik niet mee trainen heeft een trainingsverbod gekregen van zes:eek:weken....kreeg te horen dat als deze operatie niet lukt de enige oplossing een kunstknie is en dat wil jacky niet....maar komt wel op de meet...mag dan niet rijden(excuus)kan dus gewoon drinken :D

hmmm word maar matig gereageerd hier

Hey semi belg, hoe is het nu met je pootje;)?

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven