Fitness Seller

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

Kga mn best doen guyz and girlz.

Moet toch een gezellige dag gaan worden.:cool:

zal goedkomen ik voel het aan mijn piswater

• Topic Starter Topic Starter
tijden kunnen nog aangepast worden ;)

ik heb er ook een goed gevoel in :cool:

ach ik bedoel gewoon dat als we zeg maar om 3 uur gaan eten en dan bowlen zijn we rond een uur of 7 klaar en dat lijkt mij gewoon wat vroeg ...het maakt me niet uit maar dat vind ik gewoon zeg dat we om een uur of 6 gaan eten kan iedereen op zijn gemak daar heen komen en diegene die willen trainen zouden dan rond een uur of 3 kunnen beginnen hebben ze nog tijd om te rusten en vooral om eens flink te douchen :eek:

niet moeilijk doen jongens!!!

niet moeilijk doen jongens!!!

Mannen zijn toch niet moeilijk.:rolleyes:

Wat mij betreft,als ik nu samen met mn vrouwtje de deur uitging was het mss niet zo moeilijk geweest,maar spijtig genoeg is dat nu niet het geval,dus gaat gewoon veel druk op schouders komen nu.(nwe woning/kind/huisdieren/papieren en zaken in orde maken etc!!!)Doe mijn best,maar qua bezigheids-level staat de toerenteller in het rood!!!En dat weer tijdens mn voorbereiding.:(

komaan Os, niet zeveren, gewoon afkomen, al is het dat je het trainen overslaat, toch minstens mee komen eten ofzo? :)

moet lukken binnen een maand je shizzle regelen.....

Mannen zijn toch niet moeilijk.:rolleyes:

Wat mij betreft,als ik nu samen met mn vrouwtje de deur uitging was het mss niet zo moeilijk geweest,maar spijtig genoeg is dat nu niet het geval,dus gaat gewoon veel druk op schouders komen nu.(nwe woning/kind/huisdieren/papieren en zaken in orde maken etc!!!)Doe mijn best,maar qua bezigheids-level staat de toerenteller in het rood!!!En dat weer tijdens mn voorbereiding.:(

hmmm nieuwe woning .....toch nog wel in belgie he....:D

I'm going going back back to the netherlands.....Ben wel wat van plan te kopen in belgie,maar voor zolang ff terug naar mn roots.Wil geen overhaaste beslissingen maken en iets afbetalen wat niet naar mn hart ligt.;)

Maandje gaat wel lukken,alleen is de vraag wanneer ik mn dochter dan bij me heb....Voor haar zou ik nog mn wedstrijd laten schieten.:heart:

Ehhh,bedoel dan dat ze maar mee moet komen met een GO DADDY spandoek!!!!:cool:

Of mee naar de meet met een SANCA YOU SUCK T-shirt.:roflol:

I'm going going back back to the netherlands.....Ben wel wat van plan te kopen in belgie,maar voor zolang ff terug naar mn roots.Wil geen overhaaste beslissingen maken en iets afbetalen wat niet naar mn hart ligt.;)

Maandje gaat wel lukken,alleen is de vraag wanneer ik mn dochter dan bij me heb....Voor haar zou ik nog mn wedstrijd laten schieten.:heart:

JA!

Zal ik op voorhand ff een sanca pic gaan uploaden.:rolleyes:

damn dalijk ben ik weer de enige nederbelg hier ....succes dan weer in Nederland ...ah zie dat je toch weer na een tijdje in belgie gaat wonen.

• Topic Starter Topic Starter

bedankt hoor, respect :mad:

sjonge sjonge sjonge

Terug
Naar boven