- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmmm denk dat je de tijden iets later moet plannen qua eten en bowlen.....even kijken wat ze daar zeggen ach wat maakt het ook eigenlijk uit als het maar gezellig is.....

komaan Os, niet zeveren, gewoon afkomen, al is het dat je het trainen overslaat, toch minstens mee komen eten ofzo?![]()

Mannen zijn toch niet moeilijk.
Wat mij betreft,als ik nu samen met mn vrouwtje de deur uitging was het mss niet zo moeilijk geweest,maar spijtig genoeg is dat nu niet het geval,dus gaat gewoon veel druk op schouders komen nu.(nwe woning/kind/huisdieren/papieren en zaken in orde maken etc!!!)Doe mijn best,maar qua bezigheids-level staat de toerenteller in het rood!!!En dat weer tijdens mn voorbereiding.![]()

I'm going going back back to the netherlands.....Ben wel wat van plan te kopen in belgie,maar voor zolang ff terug naar mn roots.Wil geen overhaaste beslissingen maken en iets afbetalen wat niet naar mn hart ligt.
Maandje gaat wel lukken,alleen is de vraag wanneer ik mn dochter dan bij me heb....Voor haar zou ik nog mn wedstrijd laten schieten.
Ehhh,bedoel dan dat ze maar mee moet komen met een GO DADDY spandoek!!!!
Of mee naar de meet met een SANCA YOU SUCK T-shirt.![]()
damn dalijk ben ik weer de enige nederbelg hier ....succes dan weer in Nederland ...ah zie dat je toch weer na een tijdje in belgie gaat wonen.

I'm going going back back to the netherlands.....Ben wel wat van plan te kopen in belgie,maar voor zolang ff terug naar mn roots.Wil geen overhaaste beslissingen maken en iets afbetalen wat niet naar mn hart ligt.
Maandje gaat wel lukken,alleen is de vraag wanneer ik mn dochter dan bij me heb....Voor haar zou ik nog mn wedstrijd laten schieten.
Ehhh,bedoel dan dat ze maar mee moet komen met een GO DADDY spandoek!!!!
Of mee naar de meet met een SANCA YOU SUCK T-shirt.![]()