XXL Nutrition

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

trainen zullen er niet zo veel willen gaan doen de meest vrouwen zullen dat al niet willen doen ivm make-up kapsels (uitzonderingen daargelaten) ik zou gewoon gaan voor de combo van wat eten dan bowlen en dan ergens wat gaan drinken......denk dat de meeste dit wel ok zullen vinden.En je zult altijd iemand hebben die wat anders wil maar dat heb je altijd...

trainen zullen er niet zo veel willen gaan doen de meest vrouwen zullen dat al niet willen doen ivm make-up kapsels (uitzonderingen daargelaten) ik zou gewoon gaan voor de combo van wat eten dan bowlen en dan ergens wat gaan drinken......denk dat de meeste dit wel ok zullen vinden.

;)

Ik denk dat het beste is om te eten en wat bowlen en dan gaan stappen ofzo.
Ik woon in de omgeving van Hasselt. Dus Sanca je pm't maar om iets te regelen ofzo. Dan kan er iets concreet afgesproken worden en dan zijn er wel meer mensen die zullen komen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het beste is om te eten en wat bowlen en dan gaan stappen ofzo.
Ik woon in de omgeving van Hasselt. Dus Sanca je pm't maar om iets te regelen ofzo. Dan kan er iets concreet afgesproken worden en dan zijn er wel meer mensen die zullen komen.

ok bro', komt dik inorde dan! :)

kijk sanca daar is weer hulp

eten, bowlen en daarna iets gaan drinken is voor mij ook ok :)

dat is genoteerd ;)

Wat een ramptopic;)

Dus trainen gaat nu ook niet door?

ik denk het niet .....

er wordt niet getraind?
ondenkbaar

we moeten het wel eens worden hé mensen ;)
anders moeten de mensen die ook willen trainen gewoon wat vroeger komen...

Je kan nooit iedereen tevreden krijgen. Daarom kies jij gewoon wat er gebeurt en de rest past zich aan.

Als mensen willen trainen gaan ze toch lekker trainen. De mensen die niet willen trainen komen dan toch gewoon daarna. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk.

is ook een oplossing natuurlijk Sanca zet achter de naam van diegene die willen trainen dat ze dat willen en dan kunnen ze gewoon doen wat Jamesss zegt dan komen ze eerder .....iedereen tevreden

jep vind ik ook een strak plan, alleen... als ik armen ga trainen en dan nog moet gaan bowlen... aauw! :D
ach ja, ik zie wel wat de meesten doen en doe gewoon mee met de bende :)

is ook een oplossing natuurlijk Sanca zet achter de naam van diegene die willen trainen dat ze dat willen en dan kunnen ze gewoon doen wat Jamesss zegt dan komen ze eerder .....iedereen tevreden

:thumbs:

jep vind ik ook een strak plan, alleen... als ik armen ga trainen en dan nog moet gaan bowlen... aauw! :D

:roflol:

ik hoor et allemaal wel weer ^^

sanca: hak die vervelende knopen nou eens door ';)

armen met mij trainen = aauw :D

oja mensen, bezoek eens mijn site he, link hieronder

Terug
Naar boven