Fitness Seller

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

• Topic Starter Topic Starter
laat dat zaalvoetballen dan voor 1 keer zo en zeg dat je powerlifter bent, niemand die vragen stelt bij je vet% ;)

powerlifter die minder dl dan jij :o

hoelaat is alles gepland? Moet pas sjotten om 21u :D Niet dat er iets moet gereserveerd worden dus kan nog op laatste moment beslissen....

• Topic Starter Topic Starter
powerlifter die minder dl dan jij :o

hoelaat is alles gepland? Moet pas sjotten om 21u :D Niet dat er iets moet gereserveerd worden dus kan nog op laatste moment beslissen....

probably (vroege) namiddag trainen, namiddag eten, bowlen en weer eten :)

:windup: sanca, hoe zit het er nu mee? wat gaan we doen? hoe laat enzo? wat kost het?
en ik wil ook in het blauw staan :(

Ik wil ook in het blauw staan ;)

t*ring das een heeeeel eind rijden voor mij man ... tegen die tijd dat ik aan kom is de meet afgelopen !

Ben jij dat beest op je avatar mss, Marky?

Mag ik weer onder voorbehoud? :(

al concrete plannen?

@ries, ga je erheen? ^^

wie nu nog afblaast krijgt een weekban :D

Ben dus vandaag zoals ik gezegd had naar Olympia geweest.
Heb meer vragen gekregen dan antwoorden.
Een jonge dame hielp me. Haar logisch denken was niet echt haar sterkste kant, gelukkig had ze wel haar uiterlijk mee.
Ik moet dus de exacte uren weten voor er iets geboekt kan worden.
Ook werd er gevraagd naar het exacte aantal mensen.
Ze vroeg ook voor hoelang we wouden trainen. Als ze al deze informatie had ging ze eens met haar baas overleggen welke korting we konden krijgen.
Dus ik denk dat het het handigste is om een datum af te spreken wanneer de aanmeldingen voor de meeting moeten stoppen. En dan met die gegevens alles gaan regelen.
Wat denken jullie?

Terug
Naar boven