- Waardering
- 39
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok, ten laatste ergens halfweg oktober moet het voor iedereen toch vast staan of ze al dan niet kunnen komen.
vrijdag 12 oktober ofzo ?

ok, 12 oktober dan
misschien lijkt 12 uur 's middags een mooi uur voor iedereen om daar te zijn.
en rond 13 uur trainen ? dan is er nog een uur speling voor de (te)laatkomers en dan heeft iedereen ondertussen zowat een beetje een eerste kennis met elkaar kunnen maken.
en dan ? rond welk uur de training afsluiten ? rond 16 uur ? da's een dikke 2 uur trainen...
en is er daar ook een eetgelegenheid dicht in de buurt ?
euh... trainen, eten, bowlen en een stapje gaan zetten ? was het zoiets ?
als ik goed gelezen heb zouden we daar trainen eten en bowlen en nadien het stad in of zo, of vergis ik me

dat was het idd
Hasselt zal daarna nooit meer hetzelfde zijn![]()

denk dat we veel bekijks zullen krijgen, al die beesten![]()

Ben dus vandaag zoals ik gezegd had naar Olympia geweest.
Heb meer vragen gekregen dan antwoorden.
Een jonge dame hielp me. Haar logisch denken was niet echt haar sterkste kant, gelukkig had ze wel haar uiterlijk mee.
Ik moet dus de exacte uren weten voor er iets geboekt kan worden.
Ook werd er gevraagd naar het exacte aantal mensen.
Ze vroeg ook voor hoelang we wouden trainen. Als ze al deze informatie had ging ze eens met haar baas overleggen welke korting we konden krijgen.
Dus ik denk dat het het handigste is om een datum af te spreken wanneer de aanmeldingen voor de meeting moeten stoppen. En dan met die gegevens alles gaan regelen.
Wat denken jullie?
ok, 12 oktober dan
misschien lijkt 12 uur 's middags een mooi uur voor iedereen om daar te zijn.
en rond 13 uur trainen ? dan is er nog een uur speling voor de (te)laatkomers en dan heeft iedereen ondertussen zowat een beetje een eerste kennis met elkaar kunnen maken.
en dan ? rond welk uur de training afsluiten ? rond 16 uur ? da's een dikke 2 uur trainen...
en is er daar ook een eetgelegenheid dicht in de buurt ?
Als de helft niet eruit gezet gaat worden!!!!
Sorry meneer,maar dat gebrul is hier nie eg gepast eh....![]()

nog een kleintje meldt zichhaha ik ook hoor, da gaat leuk worden... daar doen we het toch voor he![]()

ik ga niet, 12 okt ben ik in ziekenhuis voor gips erafhalen