MuscleMeat

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

euhm ff wat info, geen tijd en zin om AL die paginas door te nemen, komen is voor mij en monstro geen moeite, woon namelijk op 10km van olympia!

wat is nu het volledige schema, want ik wil CHEST trainen met iedereen, ik wil jullie es allemaal VOL zien staan , aders wil ik zien en zweet ruiken!

dus ff speciaal voor mij en monstro herhaal het schema nog es van de dag en wat er word gegeten...

tnx

• Topic Starter Topic Starter
euhm ff wat info, geen tijd en zin om AL die paginas door te nemen, komen is voor mij en monstro geen moeite, woon namelijk op 10km van olympia!

wat is nu het volledige schema, want ik wil CHEST trainen met iedereen, ik wil jullie es allemaal VOL zien staan , aders wil ik zien en zweet ruiken!

dus ff speciaal voor mij en monstro herhaal het schema nog es van de dag en wat er word gegeten...

tnx

hey beest :D

13u00 samenkomst in olympia

14u00 tot 16u00 trainen

16u30 tot 17u30 beetje chillen

17u30 tot 19u30 eten

19u30 tot 21u30 bowlen

daarna opstap of ergens een gezellig kroegje in

kostprijs 35 euro, maar dat is dan wel zonder drank, op de 1ste pagina kan je checken wie allemaal komt

van de training hebben we nog geen schema ofzo

nog een drie weken ....

Sanca , ik moet naar Belgie over maken en heb een Iban nummer of een geldige BIC nodig , om over te kunnen maken :(

weet sanca al heb ik hem gisteren al gemaild

ah das mooi !!!
Hoop dat ie m ff doorstuurd :D

done :cool:

hahaha is wel snel he

ik heb de memo datum op maandag gezet dus het komt de maandag hahahaha

ok zal overmaken dan!

:cool:

Ik maak het geld asap over bro.

hmmm kijken op de bank gewoon via inet kun je toch ook kijken ....

Terug
Naar boven