MuscleMeat

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

waarom groeien ik ben toch de kleinste dus je kunt gewoon komen .........tegen el monstro ,beast, jamesss en own kun je toch bijna niet op hahahaha die zijn zo ongeveer alle 4 wedstrijdmateriaal of daar tegen aan....

waarom groeien ik ben toch de kleinste dus je kunt gewoon komen .........tegen el monstro ,beast, jamesss en own kun je toch bijna niet op hahahaha die zijn zo ongeveer alle 4 wedstrijdmateriaal of daar tegen aan....

denk da ik nog kleiner ben dan jij jacky:o

ja jij bedoelt qua lengte dat kan wel ik ben 1.80 dus als jij daaronder zit klopt het wel maar ik ben maar een tenger manneke maar kan heel breed lopen:D

Is trainen in tanktop in die toko toegestaan?

hahahaha ach wat maakt dat uit er is altijd wel iemand die breeder is als we maar lol hebben dat telt

• Topic Starter Topic Starter
yep ;)

normaal wel, de begeleider die er rondliep was heel relax, ook toen ik vroeg of we magnesium mochten gebruiken, no problem zei hij, dus dat komt wel goed ;)

Je hebt toch duidelijk gezegd magnesium voor de handen hé? Dat die kerel niet denkt dat je vroeg of iedereen magnesium tabletten mocht slikken... hardcore

hahahaha dat word wat met jullie daar...ik doe wel kijken

Wie gebruikt er ongeveer zelfde gewichten als ik? :o (zie mijn logje)
Ik wil wel meetrainen met iemand, maar niet voortdurend platen van de barbell halen ;)

Jacky is toch niet zo tenger?

Wie gebruikt er ongeveer zelfde gewichten als ik? :o (zie mijn logje)
Ik wil wel meetrainen met iemand, maar niet voortdurend platen van de barbell halen ;)

ik weet niet of ik er ga maxen hoor, gewoon relax wat pompen ;)

ik heb je betaling goed ontvangen, die van jacky en xxltje zijn ook binnen :thumbs:

hahahahaha ja sanca dat klopt wel ja veel vet .......eeeuh mijn betaling al binnen ...hoe kan dat dan??? ach zal wel dan .

Terug
Naar boven