- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom groeien ik ben toch de kleinste dus je kunt gewoon komen .........tegen el monstro ,beast, jamesss en own kun je toch bijna niet op hahahaha die zijn zo ongeveer alle 4 wedstrijdmateriaal of daar tegen aan....

ja jij bedoelt qua lengte dat kan wel ik ben 1.80 dus als jij daaronder zit klopt het wel maar ik ben maar een tenger manneke maar kan heel breed lopen![]()

ja jij bedoelt qua lengte dat kan wel ik ben 1.80 dus als jij daaronder zit klopt het wel maar ik ben maar een tenger manneke maar kan heel breed lopen![]()

hahahaha ach wat maakt dat uit er is altijd wel iemand die breeder is als we maar lol hebben dat telt

een instructeurtje? 

yep
normaal wel, de begeleider die er rondliep was heel relax, ook toen ik vroeg of we magnesium mochten gebruiken, no problem zei hij, dus dat komt wel goed![]()
[/B]
Je hebt toch duidelijk gezegd magnesium voor de handen hé? Dat die kerel niet denkt dat je vroeg of iedereen magnesium tabletten mocht slikken... hardcore

[/B]
Je hebt toch duidelijk gezegd magnesium voor de handen hé? Dat die kerel niet denkt dat je vroeg of iedereen magnesium tabletten mocht slikken... hardcore

Wie gebruikt er ongeveer zelfde gewichten als ik?(zie mijn logje)
Ik wil wel meetrainen met iemand, maar niet voortdurend platen van de barbell halen![]()