Fitness Seller

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

13 leden bekijken dit onderwerp, nice :D ga door met elkaar complimentjes te geven :roflol:

Nog één fotootje van tijdens het eten.

870sigl.jpg

Naast Jacky de lege plaats van XXL, die in laatste instantie toch niet kon komen. Maar het extra eten van XXL heeft toch gesmaakt hoor… :D

Nog enkele fotootjes van tijdens het bowlen:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Volgens het scorebord waren dit van links naar rechts:
“Kelly”, “Broem”, “Soezsia”, “Henk” en “Eigen Bauwer”

Jacky, Emile, Deadsmurf en Sanca

6t37dzo.jpg

Emile, Deadsmurf, Michiel4, Masterdancer “Henk” Sinlath en daarachter Sanca

6nvg0m0.jpg

BramV en ikzelf wilden nog eens “stoefen” met onze bowlinguitslag, maar de foto is niet echt duidelijk:
6k8ejo5.jpg

@ milky, je pm't ze misschien beter eerst naar de aanwezigen en laat dan jacky beslissen of ie ze erop wilt of niet... :roflol:

oké, broertje :)

Jammer dat ik de afterparty heb moeten missen:(heeft milky wel stiekem wat pics en filmpjes geschoten:rolleyes:Wil emiel en henk wel eens samen zien dirtydancen.:roflol:

Zie bikerbabe’s reactie:

hebben poging gedaan om in die kroeg wat fotos te nemen maar slechte belichting en dus onduidelijke fotos...
zullen het nog eens opnieuw moeten doen he en dan zorgen dat je erbij bent ;)

Spijtig genoeg geen foto’s van “Henk’s” Danspasjes. Ik kreeg “zwarte foto’s” veel te weinig licht …

Geen echte toevoeging eigenlijk, maar nog enkele wazige foto’s van onderweg toen we naar “Henk’s danspaleis” reden. Deadsmurf was achterop geraakt, dus zijn we onderweg (op zo’n 3 kilometer van de bestemming pas :D) nog even gestopt om hem op te wachten… :grinny:

6ocqstd.jpg

8bsirud.jpg

Buffe beesten zijn jullie! Das pas een meet broek en al uit, posedown!!

Volgende keer sta ik daar mee met mijn broek op men enkels!

thnx voor de pics

Goeie foto's Melkje! En dan nu maar de filmpjes zeker?

@Milky:Vergeet je je maaltijden niet tussendoor het uploaden:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.450
Clawfinger was er trouwens niet bij, wel?

• #1.452
re

man man

goeie meeting zo te zien:cool:

misschien ik ook volgende keer :rolleyes:

als het werk het toelaat toch

mooie fotos trouwens zo zie je de gezichten achter de nicknames

:D:D:D

ben ook al een halfuurtje wakker :yawn:

fok wat is dit topic erop vooruitgegaan zeg, al meer dan 10 pagina's extra leesvoer :eek:
heel leuke foto's en verslagjes :D

't was een heel aangename dag mensen, bedankt ! en in het bijzonder sanca natuurlijk, de steunpilaar van de meet :bow:

• #1.455
ben ook al een halfuurtje wakker :yawn:

fok wat is dit topic erop vooruitgegaan zeg, al meer dan 10 pagina's leesvoer :eek:
heel leuke foto's en verslagjes :D

't was een heel aangename dag mensen, bedankt ! en in het bijzonder sanca natuurlijk, de steunpilaar van de meet :bow:

graag gedaan slaapkop :p

zie je op werchter beest ;)

• #1.457
Even proberen, de "let op het linkerhandje-bowlingfilmpjes". Weet niet of ze gaan werken...

View My Video

View My Video

edit; denk dat maar 1 persoon tegelijkertijd ze kan zien, want soms lukt het bij mij en 5 seconden later als ik nog eens op de link klik, weer niet...

hey dead is ook wakker hahahaha en zelfs wel een foto van mij ....

Terug
Naar boven