Fitness Seller

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

damn milky is er wel maar die zegt niets

hèhèh kom es met die trainingpics!

damn die milky, slaapkop! :D

edit: én sanca :p

juist, je bent ook groot maar naast die 2 beesten geeft het een vertekend beeld denk ik ;)

Kijk maar op die laatste foto tijdens het bowlen van ons 2, je onderarmen zijn even groot (of groter) als mijn bovenarmen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.304
Momenteel bekijken: 6 (6 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
sanca, bikerbabe, michiel4, Milky, Own Sculpturer, Sinlath

:woot:

@ michiel :o

Super gezellige dag gisteren,zeer zeker voor herhaling vatbaar.:D

@de training:Ging wel lekker,al was de gym bijna afgebroken door ons allemaal.:cool:

@het etentje: Moet ik eigenlijk vaker doen,maar mag niet.:(

@het bowlen:Jacky!!!!!!!Nice technique,dat handje was gewoon het topunt van de dag.:roflol:En ehhh iedereen die hoog is geeindigd met bowlen gebruikte de rozebal:roflol:Behalve bram dan;)

@the afterparty:Jammer genoeg niet kunnen meemaken,moest er vandaag al om 8u uit!!!Next time wil ik de "extra" danspasjes van henk wel eens zien (alsof hij de hele dag al niet had stil gestaan:rolleyes:)

Ben niet goed met namen en nicks maar doe mn best.:rolleyes:

@Sanca:Weer real life spammen he,ken je onderhand niet anders:DDe sanca raises zijn qua techniek bagger maar het zag er wel verdomd cool uit gab.:cool:

@Milky: Deze gozer was na het trainen....durfde niet met ons op de pics te gaan...in de kleedkamer de droogste en meest gedefineerde beest eruit!!!Damn die triceps!!!Werd er bijna jaloers van man.:bow:Goede aanleg iig om heel groot te worden,blijf gemotiveerd jongen,dan komt het allemaal goed met jou.

@Bikerbabe:Behoorlijk gelachen onder het bowlen meid,in de gym was je me ff aant DBrowen waar de meeste Dbb'ers bang van worden.:bow:Veel succes over 2weken met je wedstrijd;)

@Henky panky::roflol:OMG!!!!Behoorlijk wat afgelachen met jou,ADHD heeft voor mij nu de betekenis...Algemene Dagelijkse Henk Dosis:D

@Bram:Relaxte gast,aardig wat gelachen man.Vooral toen je met bowlen je broek had gescheurd:roflol:Kijk eens op deze pic waar je net toevallig je hand had gelegd.:roflol:Nicely covered up.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

@Jacky en annous:Beide relaxte gasten waar ik mee gelachen en goede gesprekken heb gevoerd,wel balen weer van je knie..maar ja...wat wil je...je was gewoon te fanatiek met dat bowlen en dat handje.:roflol:Zeker voor herhaling vatbaar om deze gasten weer eens te ontmoeten.;)

@Emilio::DRotterdamse gezelligheid op zn top,als hij eenmaal begon te lullen zou je haast denken dat het sinlath was.:roflol:(zonder danspasjes dan)

@Deadsmurf:Hoe haat het jongen,was in ieder heval een hezellihe dah histeren he.:Dhroetjes uit heleen.:D

Er waren nog een paar waar ik ff de namen niet van weet,maar heb met iedereen toch een aardig gesprek gevoerd en ook wat afgelachen:cool:Veel succes iedereen en tot de volgende meet.:thumbup:

@Bikerbabe:Behoorlijk gelachen onder het bowlen meid,in de gym was je me ff aant DBrowen waar de meeste Dbb'ers bang van worden.:bow:Veel succes over 2weken met je wedstrijd;)

@Emilio::DRotterdamse gezelligheid op zn top,als hij eenmaal begon te lullen zou je haast denken dat het sinlath was.:roflol:(zonder danspasjes dan)

hehe thanx OS, behoorlijk wat gelachen toen jullie daar pose-down aan het doen waren, jaloerse blikken van die kereltjes daar was geld waard!
eneeuh, je hebt emiel niet bezig gezien met de afterparty he, tsss, danspasjes inbegrepen hoor! :D

Oja....:o

Monsto en beast:Relaxe gasten en heel wat BB potentieel,aardig wat afgepraat en lekker getraind en geposed.:cool:Binnekort weer eens samen gaan trainen jongens,gaan we de volgende gym afbreken met zn allen.:hedbang:

hehe thanx OS, behoorlijk wat gelachen toen jullie daar pose-down aan het doen waren, jaloerse blikken van die kereltjes daar was geld waard!
eneeuh, je hebt emiel niet bezig gezien met de afterparty he, tsss, danspasjes inbegrepen hoor! :D

hehe,heb geen jaloerse blikken gezien trouwens,wij bodybuilders geilen zo op onszelf dat we daar geen oog meer voor hebben.:roflol:

Jammer dat ik de afterparty heb moeten missen:(heeft milky wel stiekem wat pics en filmpjes geschoten:rolleyes:Wil emiel en henk wel eens samen zien dirtydancen.:roflol:

• #1.312
wie is henk? dennis? :roflol:

• #1.313
hebben poging gedaan om in die kroeg wat fotos te nemen maar slechte belichting en dus onduidelijke fotos...
zullen het nog eens opnieuw moeten doen he en dan zorgen dat je erbij bent ;)

onze sinlath zit hier wel iedereen mooi in de maling te nemen, henk... :D

Wie is Henk nou?!

Milky is vast de foto's aan het uploaden, daarom dat hij niet reageert :)

• #1.318
twas wel fijn om die koppen eens te zien ja, spijtig dat ik niet op en top stond, maar volgende keer als we meeten ben ik 10kg zwaarder (beloofd) :D

en idd milky heeft veel potentieel, symmetrie en separatie zit er al goed in, alleen die attitude moet veranderen, als ik die aanleg had was ik nu al een BEEEEEEEEEEEEEEESCHTT:D dus vreten, trainen en groeien!

sanca doet het ook goed, vooral die delts poppen eruit bij hem.

en own je bent een buffel!:D

Zaterdag rond 12u15 zou Johan (Sanca) me komen uithalen.
Om 20 na 12 arriveerde hij en reed ik mee naar de Olympia.
Deadsmurf was al daar. Aangename kerel maar moest wel moeite doen om zijn Oost-Vlaams accent te verstaan.:p Na wat met hem gepraat te hebben kwam de rest ook binnen gelopen.
Kevin (Own sculpture) ziet er al groot uit op foto’s maar toen ik hem in het echt zag binnenkomen verschrok ik wel. :eek:Zeer toegewijde sporter. Alle maaltijden zaten netjes in doosjes en zakjes. (nog succes met je voorbereidingen) Nog veel mee gelachen en je had lekkere rozijnen bij. ;)Ook Zina was erbij (Kevin’s vriendin).
Kelly (bikerbabe) en Steven (milky) waren ook al aangekomen.
Michiel (Michiel4) werd door Sanca afgehaald en voegde zich bij de groep.
El monstro en beast maakten ook hun intrede en die hebben hun namen echt niet gestolen.
Wat een machien is el monstro wel niet, eens zo indrukwekkend als op zijn foto’s. :eek:Er hing nog een rustig sfeertje en iedereen was wat aan het aftasten tot dat de 2 Hollanders aankwamen. Emile en sinlath (de Hènk) waren ook daar en die laatste ambiance in de zaak.
Na wat gedronken te hebben besloten we te gaan trainen. Goed wat gepraat door heen de trainingen en ogen open getrokken. Er hing een fijne sfeer en iedereen hielp elkaar en er werd met gewicht gegooid.En de glaatsuitdrukkingen van de sportschoolhouder te zien was hij hier niet zo tevreden mee.:D Er werden nog foto’s gemaakt van de posende ‘beesten’. (mijn foto’s volgen). Tijdens de training liepen Jacky en Annuska binnen. Jacky was de opa:D van de groep maar dat was niet te merken. Fijne kerel die informatie deelt.
Na het trainen zijn we nog wat gaan drinken en werden we verzocht naar het zaaltje te gaan om te eten. Het eten was ècht goed. Een lekker voorgerecht en daarna kip met witloof, boontjes en een speciaal tomaatje. XXL’s portie werd verdeeld. En witloof werd van bord verwisseld. Na het eten zijn we gaan bowlen. Goed plezier gehad en Steven heeft nog filmpjes gemaakt van de techniek van sommige onder ons dus die zullen wel volgen.
Na het bowlen nog wat gedronken en dan ben ik door gegaan.
Ik vond het een hele leuke meting en vond het fijn om de gezichten achter de forumnaams te zien. Ik kijk al uit naar de volgende meeting!

Terug
Naar boven