MuscleMeat

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

Zo de fotos zien er echt super gezellig uit! Jammer dat ik er niet bij was.
Sanca zoals eerder gezegd goed gegroeid, had dat niet verwacht. Hoe vind je de tijd om te eten en te trainen tussen het spammen door :p
Own/beast en Monstro zien er op fotos al erg goed uit, in het echt alleen nog indrukwekkender denk ik.

Ik mis alleen fotos van ome Jacky!

Lijkt een leuk feestje te zijn geweest, afgaande op de pics en de reacties :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.504
Wanneer gaan wij eens zo'n meet doen hier in overijssel :D al woon ik wel weer ietsje verder weg Hengelo :D

Ze zien er groter uit man :D of ik heb echt teveel het gevoel dat die van mij zo klein zijn :p

ik heb daar mn armen samen met own getraint, niet gek dat ze opgeblazen waren, scheelt imo een stuk als alles opgepompt is ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.505
Own, je hebt wel wat weg van:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:haha:

Dat wordt morgen weer shoppen geblazen :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Aldus mijn Paint-creatie ;)

Pfff en ik maar denken dat zo'n meeting serieus zou zijn... Own, man, je ziet er echt stoned uit! Je weet toch dat je van een joint op te steken een boefkick kunt krijgen! En dan begin je dingen te eten die je niet zou mogen eten :eek: Shame on you sanca om die jongen op het slechte pad te brengen!!!

Spijtig dat ik er niet bij kon zijn maar I :heart: techno is té zalig om te missen :(

Sanca is flink wat massa bijgekomen. Blijkbaar zijn het aantal posts op het forum evenredig met je werkelijke massa

Zo de fotos zien er echt super gezellig uit! Jammer dat ik er niet bij was.
Sanca zoals eerder gezegd goed gegroeid, had dat niet verwacht. Hoe vind je de tijd om te eten en te trainen tussen het spammen door :p
Own/beast en Monstro zien er op fotos al erg goed uit, in het echt alleen nog indrukwekkender denk ik.

Ik mis alleen fotos van ome Jacky!

ome Jacky heeft niet meegetraind Jamesss durfde niet met die beesten daar:rolleyes: maar was er 's avonds wel bij en het was weer gezellig...wel jammer dat je er niet was en ook dat XXLtje verhinderd was de volgende keer beter.......

Zo... de foto (drie posts hierboven) is eindelijk af :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Aldus mijn Paint-creatie ;)

Pfff en ik maar denken dat zo'n meeting serieus zou zijn... Own, man, je ziet er echt stoned uit! Je weet toch dat je van een joint op te steken een boefkick kunt krijgen! En dan begin je dingen te eten die je niet zou mogen eten :eek: Shame on you sanca om die jongen op het slechte pad te brengen!!!

Spijtig dat ik er niet bij kon zijn maar I :heart: techno is té zalig om te missen :(

Hehe,mooie creatie J.Maar ehh...ben al bijna 4mnd gestopt met blowen.Was eindelijk mn eerste bulkmaaltijd na een lange tijd.Je moest eens weten hoe ik naderhand heb liggen knetteren van die saus.:roflol:

ik had dus eigenlijk zaterdag ook men buikspieren moeten trainen, heb ik niet gedaan maar ze doen nog altijd zeer van het lachen!

dus waar en wanneer is de volgende meet? :)

Hehe,mooie creatie J.Maar ehh...ben al bijna 4mnd gestopt met blowen.Was eindelijk mn eerste bulkmaaltijd na een lange tijd.Je moest eens weten hoe ik naderhand heb liggen knetteren van die saus.:roflol:

dus het was niet door sinlath zen dansmoves dat we ineens plaats hadden toen we daar in die drukke keet stonden? :D

vond het wel nog een leuke uitgaansbuurt, mooie meisjes hebben ze daar in Bilzen :lick:

hahahaa dus nu een paar weekenden niet meer roken deadsmurf ......ach een beetje rustig aan doen dan maar....maar was gezellig en jullie hebben je nog goed vermaakt naderhand lees ik wel.....

Terug
Naar boven