XXL Nutrition

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

hahahaa dus nu een paar weekenden niet meer roken deadsmurf ......ach een beetje rustig aan doen dan maar....maar was gezellig en jullie hebben je nog goed vermaakt naderhand lees ik wel.....

haha ja wees daar maar gerust van
dus volgende keer ga je ook mee stappen he!?

niet teveel last meer van de knie, jacky ?

jawel hij is goed dik nu nog en het mooie is ik moet vanmiddag foto's gaan laten maken van mijn knie dus ben benieuwd

Jacky jacky, doe nu een beetje rustig aan jongen.
Wel een kleine groep geweest. Kan ook wel gezellig zijn zo intiem:D

Ik moet binnenkort ook weer een keer goed echt los. Is al zeker een jaar terug man:)

komt goed Ries dat los gaan ....en het was ook gezellig maar de volgende gaat ook weer goed worden..

haha ja wees daar maar gerust van
dus volgende keer ga je ook mee stappen he!?

kunnen toch ook gewoon losse stapavonden inplannen :D

1 december powerzone, leuk feestje :eyebrow:

@OS: die saus was wel dodelijk, niet aleen de zaterdagavond.. de hele zondag was het warm aan de billen :roflol: ik werd wakker zondagochtend en er kwam me toch een lucht uit.

jammer dat die RPM sample me niet zo goed beviel, heeft mijn halve eetlust toch wel doen verdwijnen zaterdag :(

@OS: die saus was wel dodelijk, niet aleen de zaterdagavond.. de hele zondag was het warm aan de billen :roflol: ik werd wakker zondagochtend en er kwam me toch een lucht uit.

jammer dat die RPM sample me niet zo goed beviel, heeft mijn halve eetlust toch wel doen verdwijnen zaterdag :(

1 december.... mmh vriend van me geeft dan verjaardagsparty, kan ik niet meteen onderuit vrees ik

eneeuh, de hele zondag warm aan de billen? :eek: iieuw!

1 december.... mmh vriend van me geeft dan verjaardagsparty, kan ik niet meteen onderuit vrees ik

eneeuh, de hele zondag warm aan de billen? :eek: iieuw!

wat hebben mensen toch met verjaardagen op zaterdag :scratch:
doe dat dan ook op de vrijdag of zondag, niets lekkerder dan brak op zondag op een verjaardag zitten, beetje je weekend afsluiten.

wat hebben mensen toch met verjaardagen op zaterdag :scratch:
doe dat dan ook op de vrijdag of zondag, niets lekkerder dan brak op zondag op een verjaardag zitten, beetje je weekend afsluiten.
keet waar hij feestje wil houden is enkel op zaterdag open en dan moet ik mee als BOB, klinkt lekker gezellig he :(

aha dus ik was niet de enige die dat dus had ik zat op de wc en ik dacht wat meur ik toch dat is niet meer normaal:D

ohja de foto's van mijn knie waren goed moet nog wel opletten maar het gaat dus de goede kant op

hahaha ben ik blij dat ik van die saus afgebleven ben :p
@jacky: ja was heel gezellig, sorry, kan je geen karma geven, komt nog wel!

hehe,dankzij die saus moet ik me nu met elke rep inhouden @the gym.:roflol:

bende schijters :woot:

Haha ook allemaal goed aan de saus gegaan.:D Ik was er mooi afgebleven.

Ja, heb ik ook gemerkt. Deadsmurf viel in de smaak bij de plaatselijke ladies :hornyna: :D

Als ik het zo hoor, ben ik blij dat die saus hoofdzakelijk aan de andere kant van de tafel gestaan heeft... :grinny:

ja alleen jammer dat we het deadsmurf moesten vertellen omdat ie weer ergens anders zat te kijken :roflol:

edit : ik moet echt gaan multiquoten..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.539
hehe, die 'bulksaus' heeft blijkbaar iedereen goed doen blazen :D

was wel lachen toen deadsmurf aangesproken werd door een meisje dat er 100% zeker van was dat ze elkaar kenden vanop de Q-party bij ons in de buurt :roflol:

hehe, die 'bulksaus' heeft blijkbaar iedereen goed doen blazen :D

was wel lachen toen deadsmurf aangesproken werd door een meisje dat er 100% zeker van was dat ze elkaar kenden vanop de Q-party bij ons in de buurt :roflol:

niet opgevallen dat vlak ervoor er een hele lekkere milf van ommenabij de 30 zat te staren en wijzen naar deadsmurf ? ik tipte smurf nog maar hij was net te laat met zijn jas uittrekken en zijn biceps te flexen..

Terug
Naar boven