AndroidHealthClinic

belgische Dbb-meeting opvolgtopic 2

ik had je er ook al op gewezen dat dat mokkeltje met zwart haar de hele tijd je aandacht probeerde te trekken... je hebt zeker wat gemist :p

damn, ik kwam dus ogen tekort :titty:

ik was wel onder invloed van antibiotica, dus m'n ogen waren ietsje aan de trage kant :)

hahaha deadsmurfje toch, je hebt heel wat kansen laten liggen!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563
wanneer is de volgende meet ? :P

hahaha dus dead heeft niet goed op gelet ...

Dead heeft inderdaad niet goed opgelet :p

Maar wat ik me nu afvraag, deadsmurfs 'Q-party grietje met dat zwarte haar', stond ook vaak bij dat groepje, dat aan die tafel achter ons stond. Ze stond daar af en toe te praten en te dansen met die 'oude geschminkte en veel te veel juwelen dragende blonde vrouw'. Zou dat haar moeder misschien geweest zijn?
Deadsmurf had dat misschien al lang door, dacht 'als mijn grietje later op haar moeder lijkt, is het ook niet veel soeps' en deed misschien bewust of hij niet door had dat ze hem wou spreken... :grinny:

hahaha melkje jij hebt dan weer veel te veel rond staan kijken
jongens toch :D

Een meet is altijd wel leuk. :)

Dead heeft inderdaad niet goed opgelet :p

Maar wat ik me nu afvraag, deadsmurfs 'Q-party grietje met dat zwarte haar', stond ook vaak bij dat groepje, dat aan die tafel achter ons stond. Ze stond daar af en toe te praten en te dansen met die 'oude geschminkte en veel te veel juwelen dragende blonde vrouw'. Zou dat haar moeder misschien geweest zijn?
Deadsmurf had dat misschien al lang door, dacht 'als mijn grietje later op haar moeder lijkt, is het ook niet veel soeps' en deed misschien bewust of hij niet door had dat ze hem wou spreken... :grinny:

hehe, da's idd een leuke theorie, zover had ik nog niet gedacht :D
Milky heeft veel beter opgelet dan ik.

ja, de komende weekends staat er bij mij eigenlijk nog niet echt iets vast op het programma, behalve nu vrijdagavond misschien. zou me wel kunnen vrijmaken.

iedereen noemt sinlath ook henk dus melkje, niet zeuren :p

Damn , hard gegaan ,.... 15+ pagina's sinds zaterdag :D

Maar zie en lees dat 't goed vertoeven was daar in Bels !!

Hoe was 't eerste drankje :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.580
Terug
Naar boven