- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een string kan je trouwens net iets lichter zijn op je weging!

Hallo iedereen,
Mijn vriendin en ik hadden ons graag ingeschreven voor de wedstrijd op 2 februari in Oostende (VGPF-IPF).
Wie kunnen we hiervoor mailen of bellen? Ik vind helaas geen Vlaamse adressen op de site.
We zijn onafhankelijke lifters (garagegym) dus zijn nergens aan verbonden.
Dank bij voorbaat!![]()
jozef.lazou@telenet.be mailen
de vgpf heeft geen site, die site die je bedoeld is niet vanuit de vgpf zelf gemaakt vernam ik overlaatst
Helaas (heb het zelf ook eens gevraagd) kan je (nog) je niet aansluiten als 'algemeen lid'
imo zou hier snel iets aan mogen veranderen...
Ik heb enkel weet van clubs in gent, merchtem, waregem en oostende maar misschien zijn er nog waarbij je je kan aansluiten.
Dankje voor het snelle antwoord!
Ik zal eens mailen naar enkele vrienden van me die bij een club zijn, ik heb nog eens een wedstrijd gedaan in Oostende en heb me toen bij de kerels van H8000 (Gullegem) kunnen aansluiten. Zal eens checken of zij die wedstrijd doen.
Ok en indien niet, bij ons (in gent) kan je je ook aansluiten als lid voor enkel wedstrijden, waar je dan per jaar een kleine bijdrage voor betaald maar niet aansluit voor een jaar te trainen bv. (wat ook geen geld is hier trouwens)
Zijn een aantal jongens die het voor 2013 zo zullen doen in ons team.
bdfpf zijn kalender komt pas online na 9 december, dan is er vergadering![]()

Hoe zit het?
Op deze manier gaat VGPF nog veel atleten bij krijgen dit jaar![]()

??

??