MuscleMeat

belly fat

Fitt

Dutch Bodybuilder
Waardering
57
Lengte
1m70
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Hoe kun je nou belly fat weg krijgen?
Ik heb op internet al een beetje rond gekeken en het komt er eigenlijk op neer dat je geen plaatselijk vet kan verbranden maar je je vet % over het gehele lichaam moet verminderen. Bijvoorbeeld d.m.v cardio.

nu kwam ik het volgende filmpje tegen op internet: http://www.youtube.com/watch?v=eRPX4TX-qzs

graag even jullie mening, zou dit werken?

vet verliezen is niet heel moeilijk
calorie verbruik > calorie innamen
dit kan je doen door je verbruik te vergroten door middel van cardio.
of je innamen verminderen door middel van eten.
of natuurlijk een combi van beiden.

Zolang je maar goed bweet verbrand je op ee duur vet. dat wat hij in het filmpje doet, daarmee verbrand je ook over je hele lichaam vet mee. Een goed voedingsschema maken waarmee je onder je behoud zit met voldoende e/k/v. buikspier
oefeningen helpen ook niet om plaatselijk te verbranden omdat dit niet kan. Het enigste wat je ermee bereikt is dat je buikspieren krijgt, maar er nog steeds vet over heen zit.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, ik fitness nu dus al een jaar 2x per week full body. Ik ben al eens een keer bezig geweest met een schema maar voor zover ik heb gelezen is het dan wel handig om je vet % te weten maar ze kunnen helaas geen huidplooimeting doen bij mij op de sportschool. Ze hebben wel een huidplooimeter liggen maar deze gebruiken ze niet omdat het elke keer door dezelfde persoon moet worden gedaan voor een nauwkeurige meting. Nu weet ik ook wel vet% is alleen een nummer waarmee je je Progress kan staven. Maar weet dus totaal niet hoe ik mijn voedingsschema moet opstellen.

En de oefeningen in dat filmpje hoelang achter elkaar zou je dat moeten doen?

Waarom heeft die meneer zijn shirt uit maar wel een lange broek aan ? Is er soms iets mis met zijn benen ?

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 11:58 ----------

Met een minuutje weet je je antwoord wel ... google of zoek maar eens op HIIT.

Oke, ik fitness nu dus al een jaar 2x per week full body. Ik ben al eens een keer bezig geweest met een schema maar voor zover ik heb gelezen is het dan wel handig om je vet % te weten maar ze kunnen helaas geen huidplooimeting doen bij mij op de sportschool. Ze hebben wel een huidplooimeter liggen maar deze gebruiken ze niet omdat het elke keer door dezelfde persoon moet worden gedaan voor een nauwkeurige meting. Nu weet ik ook wel vet% is alleen een nummer waarmee je je Progress kan staven. Maar weet dus totaal niet hoe ik mijn voedingsschema moet opstellen.

vraag of je af en toe hun huidplooimeter mag gebruiken om zelf je vetpercentage te meten. Of kies een medewerker en vraag zelf steeds aan die persoon of hij/zij het voor jou wil doen.

Terug
Naar boven