BeLoved x
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo mensen,
Mijn naam is Tom, ben 18 jaar en zit sinds kort op dit forum.
Ik heb hier en daar een beetje rond gekeken, wat informatie verzameld, en ik had het fantastisch mooie idee, na mijn jubileum van 6 maand training eens een keer wat foto's van mijzelf op deze site te plaatsen.
Natuurlijk ben ik benieuwd naar wat mijn medemens van mij zal vinden na zo'n 6maand lang, hard zwoegen en werken.
Maar ook hoop ik natuurlijk dat een paar mooie knappe dames mij binnenkort een PM sturen of een mailtje, voor een leuke date?
Dat gezegd hebbende,
Heb ik nog een paar andere dingetjes,
Mijn benen zijn ver beneden niveau. Dat laat ik niet zo, maar laat ik wel stellen dat het begin nog moet komen. Dat staat op mijn planning.
Schouders ben ik sinds kort mee begonnen, na een wat nare blessure.
Stats? Hmm, moeilijk.. 1x 70 BP moet lukken.
Verder moet ik jullie helaas teleurstellen, ik heb (nog) geen idee.
Voeding, ik ben er hard mee bezig. Een echt schema ben ik nog niet aan begonnen, maar de vette dingen laat ik staan, en wat ik eet is eiwitrijk.
Ik train 3x in de week.
Deze foto's zijn genomen na 3 dagen rust.
Ik heb helaas geen before Pics kunnen vinden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn naam is Tom, ben 18 jaar en zit sinds kort op dit forum.
Ik heb hier en daar een beetje rond gekeken, wat informatie verzameld, en ik had het fantastisch mooie idee, na mijn jubileum van 6 maand training eens een keer wat foto's van mijzelf op deze site te plaatsen.
Natuurlijk ben ik benieuwd naar wat mijn medemens van mij zal vinden na zo'n 6maand lang, hard zwoegen en werken.
Maar ook hoop ik natuurlijk dat een paar mooie knappe dames mij binnenkort een PM sturen of een mailtje, voor een leuke date?
Dat gezegd hebbende,
Heb ik nog een paar andere dingetjes,
Mijn benen zijn ver beneden niveau. Dat laat ik niet zo, maar laat ik wel stellen dat het begin nog moet komen. Dat staat op mijn planning.
Schouders ben ik sinds kort mee begonnen, na een wat nare blessure.
Stats? Hmm, moeilijk.. 1x 70 BP moet lukken.
Verder moet ik jullie helaas teleurstellen, ik heb (nog) geen idee.
Voeding, ik ben er hard mee bezig. Een echt schema ben ik nog niet aan begonnen, maar de vette dingen laat ik staan, en wat ik eet is eiwitrijk.
Ik train 3x in de week.
Deze foto's zijn genomen na 3 dagen rust.
Ik heb helaas geen before Pics kunnen vinden.