De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed voor half jaar bezig te zijn.
Is dat jou zusje of je vriendin op de eerste pic ?
Sorry, maar ik vind het maar debiel.. die broek zo op je enkels![]()

Sorry, maar ik vind het maar debiel.. die broek zo op je enkels![]()
Origineel gepost door thomastog
Maakt niet uit.
Pics?
Onderrug vind ik zwak, deadlift je wel? Verder zou het handig zijn om wat info te hebben van voordat je trainde, om je progressie te kunnen beoordelen.Armen en borst vind ik pluspunten, je kunt daar ook goed de aders zien. Benen moeten niet in de planning staan maar gewoon mee beginnen, van uitstel komt afstelOnderrug vind ik zwak, deadlift je wel? Verder zou het handig zijn om wat info te hebben van voordat je trainde, om je progressie te kunnen beoordelen.
En over de (te) laag hangende broek, prima dat jij in je vrije tijd er zo bij loopt, liever jij dan ik. Maar als je deze reacties wilt voorkomen zou ik toch bij de volgende foto's je broek ff ophijsen, scheelt een hoop gezeik...

Hoe zwaar ik ben, staat in mijn profiel hiernaast.
Ik kom uit Hengelo, Overijssel.

Gedver arrogant kereltje
Jammer dat er niet vriendelijk gereplyed kan worden
Haha, nee wat langer haar is nog geen matje.Origineel gepost door Danny01 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Haha, dat is geen matje.
Ik heb een ekte ekte mat!![]()
En onderbroeken van 20/25 euro per stuk
zijn gewoon super coewl, alles!!!
Maargoed, mooie fysiek voor 6 maanden trainen![]()

6% lijkt me wel weinig, dan zit ik op 3 en dat zal wel neit. Verder wel goede basis. Veel vreten en deadliften! die onderrug toont nog 0 definitie, terwijl je biceps daarin uitblinken
succes!