- Waardering
- 14.157
Maar als u iets te preuts bent om naar een onderbroekje van een 18 jarige jongen te kijken, dan denk ik dat u hier verkeerd zit.
Meld jij je ondertussen even aan op www.superdudes.nl?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als u iets te preuts bent om naar een onderbroekje van een 18 jarige jongen te kijken, dan denk ik dat u hier verkeerd zit.

Meld jij je ondertussen even aan op www.superdudes.nl?
Ziet er goed uit voor 6 maandjes. Alleen vind ik het raar dat je niet weet hoeveel je benched. Goed dat je bent begonnen met deadliften daar zul je snel vooruitgang op boeken denk ik
Succes!
DIE BROEK
oh shit dat mog ik niet zegge....
+1Goed resultaat wel, wel een ontzettende nichtennickname.

+1
hahaha +1t*ring gasten loop niet zo te zeiken over hoe ze broek zit dit is geen ****ing mode forum, beoordeel gewoon ze fysiek.
Ot: je bent goed op weg, prima resultaat voor 6 maanden trainen
Draag die broek dan normaal WTF!?----------
Maar ik vind het jammer dat er alleen maar negatieve reacties worden gegeven over het dragen van mijn broek.
Daar gaat het toch hier helemaal niet om, over hoe ik mijn broek draag. En als mensen dan zien dat er al door andere mensen al op gereageerd is. Waarom zouden ze dan alsnog zo'n reactie plaatsen, zonder ook maar iets te zeggen over mijn fysiek.

Borst ziet er beter uit dan de rest. Nu snel beginnen met je benen trainen anders loop je er zo raar bij.
ohja nog een opmerking over je foto's. Zie ik het nou goed, 2 wastafels? Sta je in een wc van een restaurant ofzo??
+1
+ jubileum 6 maand
+1
Verder moet je gewoon nog algemeen verder trainen. Je triceps zien er ook wel zwak uit, maar das omdat je nog geen overal massa hebt. Komt wel en probeer trouwens niet zo eigenwijs over te komen.
Je laatste beschrijving is een loerf. Dus de oefening dat jij beschrijft noemt een BP in de loerf.

Gaat ie ff tegen members die hier al maanden meedraaien zeggen dat ze hier niet thuishoren
Het enige dat ik te zeggen heb is dat je je 'jubilieum' van 6 maanden trainen viert (betreurt?) en niet eens over een squat of een deadlift praat. Wat wil je dan dat wij zeggen?