XXL Nutrition

BeLoved, 6maand.

beetje buikspieren verwaarloosd? :p

• Topic Starter Topic Starter
beetje buikspieren verwaarloosd? :p

Haha, verwaarloosd is een groot woord. :p
Ik kreeg te horen dat het beter was met de grotere spierpartijen te beginnen, en de buik even met rust te laten. Natuurlijk is dat een keuze die je voor jezelf maakt.
Over een paar maanden, als de zomer er weer aankomt zal ik er wel weer flink tegenaan gaan met de buikspieren.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Hmm, misschien was het inderdaad een wat arrogante reactie, en misschien had ik het beter kunnen laten voor wat het is.
Maar ik vind het jammer dat er alleen maar negatieve reacties worden gegeven over het dragen van mijn broek.

Daar gaat het toch hier helemaal niet om, over hoe ik mijn broek draag. En als mensen dan zien dat er al door andere mensen al op gereageerd is. Waarom zouden ze dan alsnog zo'n reactie plaatsen, zonder ook maar iets te zeggen over mijn fysiek.

Ziet er goed uit voor 6 maandjes. Alleen vind ik het raar dat je niet weet hoeveel je benched. Goed dat je bent begonnen met deadliften daar zul je snel vooruitgang op boeken denk ik ;)

Succes!

DIE BROEK :D:D:D:D:D:D

oh shit dat mog ik niet zegge....

gozer je bent fkng lekkah!

Ziet er goed uit voor 6 maandjes. Alleen vind ik het raar dat je niet weet hoeveel je benched. Goed dat je bent begonnen met deadliften daar zul je snel vooruitgang op boeken denk ik ;)

Succes!

DIE BROEK :D:D:D:D:D:D

oh shit dat mog ik niet zegge....

Dankje!
Dat komt omdat ik nog niet veel aan het experimenteren ben geweest.
De eerste 4/5 maanden, ben ik namelijk helemaal niet aan het pressen geweest met een losse barbell. Hier dan een paar oefeningen die ik wel deed voor mijn borst.

- Dumbbell Fly
- Dumbbell Press
- Cable Fly

Wanneer ik mijn borst train pak ik altijd ook nog een aantal apparaten mee.
Helaas ben ik niet goed bekend in de namen van de apparatuur.
Hier ben ik al voor aan het zoeken geweest maar ik kan zo nergens iets vinden over de fitness apparatuur? Weet iemand misschien een site hiervoor waar dat wel op staat? Of misschien een topic waar ik over heen gekeken heb?

Wel deed ik een soort van BP (Ik weet niet zeker of je dat zo mag noemen). Met een barbell, die aan beide kanten op zijn plek werd gehouden door 2 verticaal lopende stangen, zodat die sowieso stabiel blijft. Daardoor wordt de oefening iets simpeler maar in principe komt het op hetzelfde neer als de BP oefening. Daar druk ik 2/3x 80kg op.

Goed resultaat wel, wel een ontzettende nichtennickname.
+1
+ jubileum 6 maand :roflol:

+1

Verder moet je gewoon nog algemeen verder trainen. Je triceps zien er ook wel zwak uit, maar das omdat je nog geen overal massa hebt. Komt wel en probeer trouwens niet zo eigenwijs over te komen.

Je laatste beschrijving is een loerf. Dus de oefening dat jij beschrijft noemt een BP in de loerf.

pics van u vriendin? :D

----------

Maar ik vind het jammer dat er alleen maar negatieve reacties worden gegeven over het dragen van mijn broek.

Daar gaat het toch hier helemaal niet om, over hoe ik mijn broek draag. En als mensen dan zien dat er al door andere mensen al op gereageerd is. Waarom zouden ze dan alsnog zo'n reactie plaatsen, zonder ook maar iets te zeggen over mijn fysiek.
Draag die broek dan normaal WTF!? :rolleyes:
wat wil je er nou mee zeggen, die broek op je enkels ???

Bla etc.. suc6 met je doelen !

ik heb me broek al meer dan 10 jaar zo laag zitten. ik snap het probleem niet. het zit lekker en loopt nog lekkerder. en het is handig als je gaat nken.

Borst ziet er beter uit dan de rest. Nu snel beginnen met je benen trainen anders loop je er zo raar bij.

ohja nog een opmerking over je foto's. Zie ik het nou goed, 2 wastafels? Sta je in een wc van een restaurant ofzo??

Borst ziet er beter uit dan de rest. Nu snel beginnen met je benen trainen anders loop je er zo raar bij.

ohja nog een opmerking over je foto's. Zie ik het nou goed, 2 wastafels? Sta je in een wc van een restaurant ofzo??

Ik ben vandaag voor het eerst begonnen met wat oefeningen voor mijn benen. Maar ik voel ze al wel, dat wordt morgen zware spierpijn.
We hebben nog niet zo lang geleden de badkamer verbouwd, 2 wastafels leek een handig idee omdat iedereen hier rond dezelfde tijd weg moet 's ochtends.

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

+1
+ jubileum 6 maand :roflol:

+1

Verder moet je gewoon nog algemeen verder trainen. Je triceps zien er ook wel zwak uit, maar das omdat je nog geen overal massa hebt. Komt wel en probeer trouwens niet zo eigenwijs over te komen.

Je laatste beschrijving is een loerf. Dus de oefening dat jij beschrijft noemt een BP in de loerf.

Triceps komen ook niet heel goed uit op de foto's. Ik zal nog wel een foto maken daarvan.

Oke, bedankt!

Laatst bewerkt:
Maar als u iets te preuts bent om naar een onderbroekje van een 18 jarige jongen te kijken, dan denk ik dat u hier verkeerd zit.

Gaat ie ff tegen members die hier al maanden meedraaien zeggen dat ze hier niet thuishoren :roflol:

Het enige dat ik te zeggen heb is dat je je 'jubilieum' van 6 maanden trainen viert (betreurt?) en niet eens over een squat of een deadlift praat. Wat wil je dan dat wij zeggen?

Gaat ie ff tegen members die hier al maanden meedraaien zeggen dat ze hier niet thuishoren :roflol:

Het enige dat ik te zeggen heb is dat je je 'jubilieum' van 6 maanden trainen viert (betreurt?) en niet eens over een squat of een deadlift praat. Wat wil je dan dat wij zeggen?

Sarcasme? :p

Terug
Naar boven