MuscleMeat

Ben ik bijna klaar met Starting Strength?

Dayuum

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Doe het nu 3 maanden en heb nooit eerder serieus gelift.

Mijn lifts:
Squat 117,5
Deadlift 135
Bench 67,5 (Erg verradelijk, ene dag lukt deze makkelijk en denk ik van ik kan omhoog maar de volgende training is de oefening ineens weer een stuk zwaarder)
Press 55
Power Clean 70

Ben 1,90 @ 85.5kg en probeer rond een halve kilo per week te gainen. Toen ik begon woog ik iets van 78kg.

Ben ik al klaar voor madcow of kan ik beter nog even doorgaan met SS? Squat gaat nog steeds elke keer omhoog en heb nog niet officieel gestalled (3 sessies op een rij niet 12 reps kunnen doen) op een van de oefeningen behalve de press wat blijkbaar normaal is

Ik zou door blijven gaan tot je vastzit en dan switchen naar een ander programma.

Heel goed bezig! Inderdaad lekker doorgaan zolang het werkt.

Doe het nu 3 maanden en heb nooit eerder serieus gelift.

Mijn lifts:
Squat 117,5
Deadlift 135
Bench 67,5 (Erg verradelijk, ene dag lukt deze makkelijk en denk ik van ik kan omhoog maar de volgende training is de oefening ineens weer een stuk zwaarder)
Press 55
Power Clean 70

Ben 1,90 @ 85.5kg en probeer rond een halve kilo per week te gainen. Toen ik begon woog ik iets van 78kg.

Ben ik al klaar voor madcow of kan ik beter nog even doorgaan met SS? Squat gaat nog steeds elke keer omhoog en heb nog niet officieel gestalled (3 sessies op een rij niet 12 reps kunnen doen) op een van de oefeningen behalve de press wat blijkbaar normaal is
Ik zou als je stagneert gewoon eens resetten naar een wat lager gewicht en nog even SS verder doen, eventueel met iets kleinere sprongen. Als je dan opnieuw stagneert kan je naar een ander schema gaan.
Hoeveel gewicht voeg je nu toe elke training.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt iedereen.:)

Ik voeg 2,5kg aan alles toe want kleiner heb je niet.

Heb trouwens een probleem met BP. De ene dag kan ik met gemak 47,5kg BPen 3x5 maar op andere dagen kan ik nauwelijks 5x clean 45kg BPen

Terug
Naar boven