XXL Nutrition

Ben je bang voor Bodybuilders?? reactie ensow

Peiling Peiling Ben je bang voor Bodybuilders??

• Ja

Stemmen: 11 10,9%
  • Nee

Stemmen: 59 58,4%
  • Ik ben alleen bang voor marrokanen

Stemmen: 31 30,7%

• Totaal stemmers
    101
alleen als ze me keel dicht knijpen

Nee hoe groot of sterk ze ook zijn!! mij grijgen ze tog niet klein!!

Bodybuilders zijn rationeel gezien de zwakste personen om aan te vallen. Hebben geen zin in fysieke schade, zijn snel buiten adem en inmobiel. Terwijl het ventje van 60 kilo volop in de aanval kan met z'n Muay Thai kwaliteiten indien het moet.

Voor de rest is er een regel, afstand houden, want bij een bodybuilder in de klauwen belandde is geen pretje. Voor de rest snelle aanvallen en een sprong terug als je echt ruzie hebt. Attack and jump back, attack and jump back. Of uiteraard een mes trekken.

Bodybuilders zijn rationeel gezien de zwakste personen om aan te vallen. Hebben geen zin in fysieke schade, zijn snel buiten adem en inmobiel. Terwijl het ventje van 60 kilo volop in de aanval kan met z'n Muay Thai kwaliteiten indien het moet.

Voor de rest is er een regel, afstand houden, want bij een bodybuilder in de klauwen belandde is geen pretje. Voor de rest snelle aanvallen en een sprong terug als je echt ruzie hebt. Attack and jump back, attack and jump back. Of uiteraard een mes trekken.

En wat doe je met z'n bitches ?

• Topic Starter Topic Starter
bodybuilders zijn rationeel gezien de zwakste personen om aan te vallen. Hebben geen zin in fysieke schade, zijn snel buiten adem en inmobiel. Terwijl het ventje van 60 kilo volop in de aanval kan met z'n muay thai kwaliteiten indien het moet.

:d

idd! dan knuffelen wij DBB-Beren je dood:d

waar is skinnie?

BB'rs zijn meestal de minst aggresieve personen.

BB'rs zijn meestal de minst aggresieve personen.

Dat merk ik ook altijd op. De 'kleinere' ventjes met de grote bek staan vooraan te schreeuwen, om daarachter een linie van 'wat grotere' mannen in lijn te hebben staan. Die kleine meppen echter altijd, terwijl de grote ze vaak uit mekaar trekken en zeggen dat ze maar mee moeten komen om wat te drinken ed. (Uiteraard, zoals bij alles, uitzonderingen nagelaten)

Dat merk ik ook altijd op. De 'kleinere' ventjes met de grote bek staan vooraan te schreeuwen, om daarachter een linie van 'wat grotere' mannen in lijn te hebben staan. Die kleine meppen echter altijd, terwijl de grote ze vaak uit mekaar trekken en zeggen dat ze maar mee moeten komen om wat te drinken ed. (Uiteraard, zoals bij alles, uitzonderingen nagelaten)

een goede vernedering om die kleintjes op hun plek te zetten is in zo'n situatie de juiste handeling

Nope, zelfs niet van powerlifters ;)

Vreemd topic....

Terug
Naar boven