MuscleMeat

ben je macho of gay?

Mijn wijs vinger is veel langer dan mijn ring vinger uber gay dus yeey.

macho

links is macho en rechts is gay :p

Yes ik ben machoo!!!:p

Bij mij is me wijsvinger langer dan me ringvinger wat nu?

recht is macho, linker is klein macho mannetje

Ik voel aan mijn wateren dat veel mensen hier heel erg opgelugt zijn dat ze nou eindelijk de bevestiging hebben gekregen dat ze geen homo zijn.. na jarenlang te hebben getwijveld wel nu het bewijs.. wat een opluchting..

Overbodig natuurlijk om erbij te zeggen dat mijn wijsvinger langer is dan mijn ringvinger :o

EDIT: links trouwens niet valt me nu op.. wat het geval natuurlijk helemaal een beetje vaag maakt.. denk dat ik de kast nog op een kiertje laat staan (bi mischien? of een macho-gay?)

Laatst bewerkt:
Ik voel aan mijn wateren dat veel mensen hier heel erg opgelugd zijn dat ze nou eindelijk de bevestiging hebben gekregen dat ze geen homo zijn.. na jarenlang te hebben getwijveld wel nu het bewijs.. wat een opluchting..

Overbodig natuurlijk om erbij te zeggen dat mijn wijsvinger langer is dan mijn ringvinger :o

EDIT: links trouwens niet valt me nu op.. wat het geval natuurlijk helemaal een beetje vaag maakt.. denk dat ik de kast nog op een kiertje laat staan (bi mischien? of een macho-gay?)

ik heb jou gezien bij "to catch a predator"

vanaf minuut 3
http://www.youtube.com/watch?v=ZbIoKnhmrl4
:eek2:

men ringvinger rechts is een stuk langer dan men wijsvinger, links paar mm minder maar toch nog stuk langer :)

Ik ben gewoon gewoon dat is gewoon normaal.

Gay zijn heeft niets met testosteron gehalte te maken maar met bepaalde afwijkingen in de hersenen. Maw onzin.

Terug
Naar boven