naitje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat denken jullie ervan om allemaal eens effe een JPGtje van onszelf up te loaden met gestrekte hand?
Want bluf poker kan Arie de josti zelfs nog.

leuk voor je.
maar de mensen die hier als dikke macho uit de test komen maken minder Test aan.
is bewezen met een wetenschappelijk onderzoek.
Thank god i can be gay

Wisten jullie dat als je hand groter is dan je hoofd dat je dan ook f**got bent?
Tegenwoordig worden mensen te pas en te onpas gay genoemd. Er zijn zelfs mensen die beweren dat elke man een beetje gay is.
Tot voor kort beweerden velen dat er in de BB community meer gays te vinden zijn. Bleek op dit forum alvast niet te kloppen: globaal is het 10% van de mensen. Op dit forum was dat nog geen 3%.
1 op de 10 mannen homofiel? lijkt me erg overdreven...dan zou het er namelijk van stikkenGoed lezen, 1 op 10 van alle mensen. 50% van de bevolking is vrouw remember.1 op de 10 mannen homofiel? lijkt me erg overdreven...dan zou het er namelijk van stikken
nog erger dus
lijkt me niet dan hoor...denk eerder zo uit de losse pols() 1 op de 50 mannen
Estimates of the incidence of exclusive homocoïtusuality range from >1% to 10% of the population, usually finding there are slightly more gay men than lesbians.[48][49][50]
The exact proportion of the population that is homocoïtusual is difficult to estimate reliably but most recent studies place it at 2–7%. However, according to a survey, 12% of Norwegians have had homocoïtusual coïtus.